سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی مقابل تراکتور مهم است و ارزش یک فینال بزرگ را برای ما دارد.

بختیاری‌زاده: بازی با تراکتور ارزش یک فینال را دارد/ برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، درخصوص بازی فردای تیمش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تنها یک روز قبل از بازی هفته گذشته مقابل پارس‌جنوبی به مجموعه شهرخودرو اضافه شدم و آن بازی را متاسفانه باختیم، اما مسئولیتش بر عهده من است. بعد از آن بازی در برنامه‌ای که در تمرینات داشتیم ۲، ۳ نکته مهم وجود داشت. سعی کردیم باخت و شرایط بد بازی را از ذهن بازیکنان دور کنیم تا تمرینات  شاداب باشد.

بازی با تراکتور ارزش یک فینال را دارد

او ادامه داد: نکات فنی هم در تمرینات وجود داشت که در طول هفته آن‌ها را کار کردیم، اما مهمترین چیزی که روی آن تاکید داشتیم این بود که بدانیم بازی روز پنجشنبه، بازی خیلی مهمی است و ارزش یک فینال بزرگ را برای ما دارد. بازیکنان تیم ما، به خصوص باتجربه‌ها ثابت کرده‌اند که ارزش فرصت‌ها را می‌دانند و بچه‌ها با تفکر حرفه‌ای وارد زمین می‌شوند.  

برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم

بختیاری‌زاده درمورد حواشی روز معارفه‌اش و تاثیر این موضوع در روند بازیکنان شهرخودرو گفت: من هم حس می‌کردم که چنین موضوعی در بازی و روز قبل از بازی وجود داشت و تاثیر منفی خودش را روی عملکرد بازیکنان گذاشت. البته در فوتبال، باخت هم بخشی از بازی است، اما بچه‌ها همه تلاش خودشان را برای بازی‌ها انجام می‌دهند تا دوم شویم و سهمیه به دست بیاوریم. خیلی مهم است که قدر فرصت‌ها را بدانیم و از باخت مقابل پارس‌جنوبی به عنوان تجربه استفاده کنیم.  

هم قسم شدیم تراکتور را ببریم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: اعتقاد دارم که تمام بازیکنان  حرفه‌ای هستند و صلاح نمی‌دانم مصدومان و محرومان را اعلام کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام مجموعه بازیکنان و کادر هم قسم شده‌ایم تا مقابل تراکتور به پیروزی برسیم. باید این را هم اضافه کنم  که تیم تراکتور بسیار قابل احترام است. بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای در این تیم وجود دارد. از نظر کیفی آن‌ها در خط دفاعی بازیکنان بسیار خوب و مدافعان بازیسازی دارند که می‌توانند هر تیمی را تحت فشار بگذارند. بازیکنان شهرخودرو هم در این چند فصل ثابت کرده‌اند که بازیکنان بزرگی هستند. فردا هم این موضوع را ثابت خواهند کرد.

بختیاری‌زاده: بازی با تراکتور ارزش یک فینال را دارد/ برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم

ما هم از تراکتور شناخت داریم

او درمورد مصطفی صداقت که به عنوان مربی تراکتور سابقه نشستن روی نیمکت شهرخودرو را دارد، گفت: در اولین مصاحبه گفتم که وظیفه خودم می‌دانم که از همه آن‌هایی که در شهرخودرو بوده‌اند، تشکر کنم. آن‌هایی که زحمت کشیدند. از سرآسیایی و بقیه که اینجا بوده اند. فوتبال روز دنیا، دیگر آنالیز کردن است و خیلی راحت می‌توان شرایط فنی تیم‌های دیگر را شناخت. اما شناخت مربیان و بازیکنان، از خود و درکی که نسبت به خودشان در تیم پیدا می‌کنند، اهمیت بیشتری دارد. همه ما باید با این تفکر وارد زمین شویم که تیم حریف از ما شناخت دارد. به صورت قطع به همان اندازه که حریف از ما شناخت دارد، ما هم  از حریفمان شناخت داریم.


بیشتر بخوانید

صداقت: اخلاقی نبود در شهر خودرو بمانم/ توقع هواداران تراکتور را برآورده می‌کنیم


پیشنهاد حضور بادامکی در کادر فنی را پذیرفتم

بختیاری‌زاده در مورد دستیارانش تصریح کرد: خودم به ثبات در کار اعتقاد دارم. کادری که قبل از این در تیم بودند از جمله آنالیزور و مربی دروازه‌بان‌ها، علاقه داشتم که باشند. درست است هر مربی این اختیار را دارد که خودش دستیارانش را انتخاب کند، اما من از کادر فنی شهرخودرو شناخت داشتم. در کنار آن‌ها حسین بادامکی را به بنده پیشنهاد دادند که من هم با افتخار با او کار کردم. در کادر فنی تیم شهرخودرو همدلی وجود دارد. اگر می‌خواهیم تیم یکدستی باشیم، این اتحاد را باید از کادر فنی نشان بدهیم تا به بازیکنان هم منتقل شود. امیدوارم که اینجا هم روز‌های خوبی را برای فوتبال خراسان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار