رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: کشاورزی یکی از مهم‌ترین صنایع در صنایع مادر کشور است و نیازمند توجه و سیاست گذاری‌های ویژه‌ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی محمد الهیاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: قصه پر غصه کشور ما حوزه کشاورزی است. چون به میزان اهمیتی که دارد به این صنعت استراتژیک توجه نمی‌شود.

او افزود: متاسفانه شاهد بودیم در مجلس قبل کمیسیون کشاورزی متقاضی نداشت و حتی به تعداد نفرات قانونی نرسید و این در حالی است که کشاورزی است و باید مورد اهتمام ویژه مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

عضو شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: می‌توان با ظرفیت تشکل‌های صنفی در برنامه بودجه وارد شد و مشکلات و نیاز‌ها و چالش‌های کشاورزی را در بودجه پیش بینی کرد.

الهیاری بیان کرد:  اشراف نداشتن ما به ظرفیت‌های قانونی که در اختیار شوراهاست، باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات این روز‌های صنعت کشاورزی و کشاورزان است.

او تصریح کرد: ما همیشه فقط طرح مشکل می‌کنیم و هیچ وقت حل مشکل نمی‌کنیم و تلاش ما بر این است که از این پس با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود به حل چالش‌های کشاورزی بپردازیم.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.