معاون اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: کلیه مراحل طراحی و ساخت پروژه‌های مسکن ملی زیر نظر مراجع قانونی نظارتی انجام می‌شود.

نظارت بر ساخت و سازمهدی خواجه رضایی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: تجربه‌های تلخ و شیرین مسکن مهر را الگویی برای ساخت مسکن ملی قرار داده ایم و کلیه مراحل طراحی و ساخت پروژه‌های مسکن ملی زیر نظر مراجع قانونی نظارتی انجام می‌شود.

او افزود: موضوع نظارت بر ساخت و ساز‌های مسکن ملی را مهندسان شهرداری و سازمان نظام مهندسی پیگیری می‌کنند و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز به عنوان ناظر عالیه بر امور نظارت دارد.

خواجه رضایی ادامه داد: تمام تلاشمان این است که شهرک مسکونی با تمام امکانات و انشعابات آب، برق و گاز و دیگر خدمات زیربنایی را برای شهروندان احداث کنیم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه تجربه مسکن مهر سرلوحه ساخت و ساز‌ها قرار گرفته است، اظهارداشت: البته پروژه‌های مسکن مهر در استان یزد تا حدودی موفق بوده، بطوریکه استان یزد در بحث اتمام و ارائه خدمات زیربنایی به متقاضیان، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

او در پایان با بیان اینکه از ۳۱ مردادماه امسال عملیات ساخت پروژه‌های آپارتمانی سراسر استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم براساس تدابیر اندیشیده شده، اقدامات لازم را انجام و همه افرادی که ثبت نام آن‌ها در طرح اقدام ملی مسکن قطعی شده است را صاحب خانه کنیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام خونه ها کجاست و ویلایی هست یا آپارتمانی
آخرین اخبار