پرویز ملک زاده گفت: ۲ هزار و ۶۷ داوطلب کنکور دکتری در استان سمنان رقابت خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پرویز ملک زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: از مجموع ۲هزار و ۶۷ داوطلب آزمون دکتری در استان سمنان، ۹۶۷ داوطلب در حوزه امتحانی شاهرود و یک هزار و ۱۰۰ داوطلب در حوزه امتحانی سمنان رقابت می‌کنند.

او بیان کرد: ۴۵ درصد شرکت کنندگان در آزمون دکتری کشور را زنان و ۴۵ درصد را مردان تشکیل می‌دهد و در استان سمنان ۴۵.۶ درصد داوطلبان کنکور دکتری را زنان و ۵۴.۴ درصد شرکت‌کنندگان را مردان تشکیل می‌دهند.

ملک زاده تاکید کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون دکتری به جز کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار اجازه آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه، هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی، کیف دستی، ساک دستی را نداشتند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا نگهداشتن کیف و موبایل از لحاظ بهداشتی نیز صحیح نبود و پیش از آزمون به داوطلبان تاکید شد از به همراه داشتن وسایل اضافه پرهیز کنند.

او گفت: با توجه به شیوع کرونا، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

ملک زاده بیان کرد: در مدت زمان برگزاری آزمون محل برگزاری آزمون و نقاطی که احتمال آلودگی وجود دارد به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار