نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تلاش‌های مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جلیلیان نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : به نمایندگی از حضرت آیت اله علماء امام جمعه کرمانشاه، جامعه روحانیت و بسیجیان از شما به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همه همکاران عزیزتان در حوزه بهداشت و درمان به پاس ماه‌ها تلاش طاقت فرسا در مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

او گفت : بهترین راه تشکر مردم از کادر سلامت، رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است و امیدوارم به زودی بتوانیم این بحران بزرگ را پشت سر بگذاریم.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت : همانطور که در هر مقطعی، عده‌ای با ایثار و از خود گذشتگی حماسه ساختند، در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام، در زمان آتش سوزی آتش نشانان عزیز، در این مقطع و در زمان کرونا نیز کادر بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

او گفت : تقدیر و تشکر‌هایی که رهبر معظم انقلاب از تمامی نیرو‌های بهداشتی و درمانی کردند برای ما بسیار ارزشمند و دلگرم کننده بود.

مرادی افزود : در مدیریت مبارزه با کرونا در سطح استان، همکاری‌های بسیار ویژه‌ای در بین سازمان‌ها و نهاد‌های اداری، نظامی و انتظامی وجود داشت که محوریت آن با حضرت آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و بازوند استاندار استان بود، که موجب شد در بحث هماهنگی‌های خارج از دانشگاه مشکلی نداشته باشیم.

او افزود : امیدواریم این بیماری هرچه زودتر از بین برود و ما شاهد شادی مردم و برگزاری تمامی آیین‌ها باشیم.

مرادی ادامه داد : وضعیت کرونا در کرمانشاه نسبت به چند هفته گذشته سیر نزولی داشته و تعداد بستری‌ها کاهش یافته، اما مثل بسیاری از استان‌های دیگر ممکن است موقتی باشد.

او گفت : در روز‌ها و ماه‌های آتی، رویدادها، تجمعات و گردهمایی‌هایی را پیش رو داریم که ممکن است باعث شیوع مجدد بیماری شوند.

مرادی افزود : سه اصل کلیدی، زدن ماسک، شستن مکرر دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی در پیشگیری از کرونا بسیار موثرند و مردم ملزم به رعایت آن هستند، زیرا ما باید با این بیماری زندگی کنیم و در این شرایط فعالیت‌های خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.