امام جمعه روانسر گفت: علما و روحانیون این شهرستان در مقابله با بیماری منحوس کرونا و به ویژه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همدلی و همکاری خوبی با مسئولان داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا ملا سیدمحمد محمدی روز سه شنبه در نشست با روحانیون این شهرستان  گفت: موافقت و همکاری علما و روحانیون برای تعطیلی اجتماعات مذهبی همچون نماز‌های جمعه و جماعت دلیلی بر پیشرو بودن این قشر در نجات جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی اجرای دستورات متخصصان بهداشت جامعه در اولویت همه کار‌ها و یک وظیفه شرعی و اخلاقی است، اظهار کرد: لازمه شکست کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز از تلاش‌ها و نقش اثرگذار علما و روحانیون شهرستان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

سعدی مصطفی زاده افزود: همه متولیان امر و مردم شهرستان در زمینه مبارزه با کرونا بسیار خوب عمل کردند و این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا پیشرو بوده است.

او اضافه کرد: باید با آموزش و آگاهی بخشی به مردم خطر این ویروس را متذکر شویم و بهترین راه مبارزه با آن استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

فرماندار روانسر ادامه داد: برای کاهش مبتلایان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را از ادارت شروع کرده ایم.

مصطفی زاده تاکید کرد: باتوجه به فرارسیدن عید قربان، ضرورت دارد با بکارگیری راهکار‌های مناسب از شیوع دوباره ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان جلوگیری کینم که نقش روحانیون و ائمه جمعه و جماعات در این راستا بسیار مهم است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.