دبیر فدراسیون ژیمناستیک کشور گفت: پس از مدت‌ها تاخیر و تعطیلی زکیه دهقان به عنوان سکاندار هیئت ژیمناستیک یزد انتخاب شد.

حمید هاشمی دبیر فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: فرایند ثبت نام مجمع هیئت ژیمناستیک استان یزد از ۴۵ روز قبل آغاز شد که در نهایت با شرکت ۴ کاندیدا، فرایند انتخاب برگزار شد.

او افزود: از مجموع ۱۶ رأی، زکیه دهقان با ۹ رأی موافق و ۷ رأی مخالف، موفق شد به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک استان یزد، انتخاب شود.

هاشمی در ادامه به پتانسیل ژیمناستیک استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد در ورزش ژیمناستیک از پتانسیل بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود هیئت جدید از تمامی ظرفیت‌های فعال در این رشته استفاده کند.

او ادامه داد: در سه سال گذشته از یازده مدال آسیایی کسب شده سهم استان یزد دومدال آسیایی بوده است و این نشان می‌دهد ما ورزشکاران پرتوان و قدرتمندی را در استان یزد داریم.

هاشمی در ادامه از رئیس جدیدهیئت  ژیمناستیک استان خواست، انسجام را بین ورزشکاران  این هیئت برقرار کند تا این ورزش در استان یزد به بهترین نحو مدیریت شود.

ژیمناستیک استان یزد تاکنون توانسته ملی پوش‌های زیادی را در رشته‌های ژیمناستیک هنری، ریتمیک وترامپولین به جامعه ورزشی معرفی کند.

 زکیه دهقان سومین بانوی سکاندار در حوزه ورزش استان یزد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار