غلبه‌ی ویروس کرونا بر ۲ هزار و ۹۷۸ نفر در استان همدان

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: تا کنون در استان ۲ هزار و ۹۷۸ نفربه ویروس کرونا متلا شده اند.

غلبه‌ی ویروس کرونا بر ۲ هزار و ۹۷۸ نفر در استان همدانمنوچهر کرمی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در هفته ی اخیر شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در مقایسه با هفته‌های پیش کاهش یافته است و تاکنون ۲ هزار و ۹۷۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۷ نفر مبتلای جدیدبه ویروس کرونا در استان داشته ایم افزود: تا کنون ۳۵۹ نفر در استان بر اثر این ویروس جان باخته اند که ۴ نفر از آن‌ها طی شبانه روز گذشته بود.

کرمی ادامه داد: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۹۵ نفر، بهار ۲۱۹ نفر، تویسرکان ۱۲۶ نفر، رزن ۱۱۳ نفر، فامنین ۳۴ نفر، کبودراهنگ ۱۷۰ نفر، ملایر ۵۰۱ نفر، نهاوند ۳۶۱ نفر و همدان هزار و ۲۶۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی با توجه به مراسم روز عرفه، عید قربان وایام محرم و صفر شد و بیان کرد: ۹۶ نفر هم از مبتلایان به کووید ۱۹ مسافران به استان همدان بوده اند و سفرهای غیر ضروری و مهمانی ها و تجمعات مهمترین عامل انتشار این ویروس است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار