معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد از سه مورد احضار و بازداشت داماد به دلیل برگزاری مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.

احضار و بازداشت ۳ داماد اسدآبادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم جشن و عروسی، ختم و هر گونه تجمعات بالای ۱۰ نفر، از ابتدای این محدودیت‌ها در هفته‌های اخیر به منظور سلامت مردم با کمک دستگاه قضا سه مورد احضار و بازداشت داماد در این شهرستان به دلیل برگزاری مراسم انجام گرفت که این امر از نقش بازدارنده‌ای در بحث برگزاری اینگونه مراسم برخوردار بوده است.

او افزود: این اقدام تنها به منظور حفظ سلامتی مردم و برای پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ بوده و با گرفتن تعهدات لازم این داماد‌ها آزاد شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد از ابتدای شیوع کرونا در بحث پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پیش رو بوده و حتی در مقطعی وضعیت شرایط شهرستان سفید شد، گفت: با اعلام وضعیت شهرستان به علت بی توجهی‌ها و سهل انگاری‌های برخی از شهروندان و برگزاری مراسم جشن و عروسی متأسفانه شرایط شهرستان به وضعیت زرد تغییر یافت.

عبدکوند ادامه داد: در حال حاضر شرایط شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد ، اما اوضاع تحت کنترل و نظارت است و براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و مصوبات ستاد استانی مسائل پیگیری می‌شود و محدویت‌های لازم برای برون رفت از این بیماری اعمال شده است.

او با اشاره به اینکه گشت کرونا در شهر و روستای این شهرستان راه اندازی شده است و این گشت نظارت لازم را بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد، گفت: ستاد مقابله با کرونای شهرستان دارای چهار کمیته است که با تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی کرونا در حال حاضر از مجموعه جامعه هدف به ویژه نانوایی‌ها و مطب‌ها به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اصناف و بازار به جهت جلوگیری از هر گونه احتکار و گرانفروشی و موارد بهداشتی بازرسی انجام می‌شود.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه نبود پزشک متخصص بیماری‌های عفونی را یکی از مشکلات این شهرستان عنوان و مطرح کرد: پیگیری لازم در رابطه با نیازمندی شهرستان به پزشک متخصص بیماری‌های عفونی انجام گرفته و قطعاً با اعلام نیازمندی این مشکل شهرستان رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.