معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان پارس آباد گفت: از این میزان ۹۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی به ۹۲ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۲۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او افزود: گشت‌های راهداری بطور مرتب در محور‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۲۰۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی استان، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی از انجام عملیات روکش آسفالت بیش از ۱۴ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در ۴ ماه گذشته خبر داد و گفت: با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان ۹۶ هزارو ۷۸۸ مترمربع لکه گیری و ۳۳ هزارو ۳۵۰ مترطول درزگیری نیز در جاده‌های استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.