معاون آموزش ابتدایی استان زنجان از برگزاری جشنواره جابربن حیان به صورت مجازی در استان زنجان خبر داد.

جشنواره جابربن حیان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلامی معاون آموزش ابتدایی استان زنجان گفت: امسال با توجه به تعطیلی واحدهای آموزشی در پی شیوع ویروس کرونا، جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری به صورت مجازی در حال برگزاری است و تا پایان نیمه اول مرداد ماه به سرانجام خواهد رسید.

معاون آموزش ابتدایی استان زنجان با بیان اینکه این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: ما معتقدیم هر دانش آموز با انگیزه ای که برای توسعه و رشد یادگیری خود تلاش کرده و با کمک معلم نسبت به انتخاب موضوع و اجرای پروژه پژوهشی و نتیجه گیری از آن اقدام کرده، یک برنده است چرا که تلاش برای خود توسعه ای ارزش بالایی دارد.

او در خصوص نحوه انجام این جشنواره گفت: پس از بررسی و ارائه بازخورد کیفی به پروژه های دانش آموزان از طریق سامانه «شاد» توسط آموزگاران، در نهایت پروژه های منتخب هر یک از نواحی و مناطق تابعه استان از طریق سایت اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی به نمایش در خواهند آمد.

سلامی در ادامه اظهار داشت: محورهای امسال جشنواره جابر بن حیان و فرصت های متنوع یادگیری، "طبقه بندی(جمع آوری)، نمایش علمی(تحقیق/مدل)، آزمایش، طراحی و ساخت، تولید یک اثر هنری، داستان گویی، داستان نویسی، شاهنامه خوانی، خواندن شعر و دکلمه ونقالی" است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.