کارشناس و مجری شبکه سی‌ان‌ان بار دیگر سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با شیوع کرونا را به باد انتقاد گرفت و گفت که او هرگز شیوه اشتباه خود را تغییر نمی‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجری و کارشناس شبکه سی ان ان در گزارش خود با اشاره به عدم تغییر سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از عملکرد او در مقابله با شیوع کرونا به شدت انتقاد کرد.

او گفت: هیچ محور جدیدی در برنامه‌های ترامپ وجود ندارد؛ هیچ لحن جدیدی از وی شنیده نمی‌شود؛ هیچ نقطه عطفی به سوی دوره‌ای جدید مشاهده نمی‌شود. تنها یک مسئله وجود دارد و آن این است که تنها یک دونالد ترامپ وجود دارد و وی هرگز تغییر نمی‌کند.

این کارشناس افزود: وی رئیس جمهوری است که حتی با مرگ حدود ۱۴۰ هزار آمریکایی نمی‌تواند کاری برای نجات زندگی آن‌ها انجام دهد. ما درباره دونالد ترامپ صحبت می‌کنیم؛ فردی که با وجود آن که چندین تحقیق نشان داده اند که داروی هیدروکسی کلروکین تأثیری بر مقابله با کرونا ندارد و حتی ممکن است به مشکلات قلبی وخیم هم منجر شود، بار دیگر ویدئویی را بازنشر کرد که در آن استفاده از این دارو را تبلیغ کرد. البته فیس بوک، توئیتر و یوتیوب این ویدئو را حذف کردند.

ترامپ در بسیاری از موارد، برای مقابله با کرونا به توصیه‌های یک پزشک توجه می‌کند این پزشک که توصیه‌های خود را ویدئویی ارائه می‌دهد گفته است داروی هیدروکسی کلروکین برای مقابله با کرونا کافی است و مردم هم برای مقابله با کرونا نیازی به ماسک ندارند.

ترامپ نه تنها از اظهارات این پزشک گمنام دفاع می‌کند بلکه توصیه‌های او را نقل هم می‌کند و آن را مهم می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار