رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: ۲۸۴ پرونده تخلفات صنفی از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا پایان تیر ماه ۹۹ با ارزش ریالی ۲۴۱ میلیارد ریال تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا پایان تیر ماه ۹۹، بازرسی سازمان صمت ۲۰ هزار و ۵۹۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی در راستای رصد و نظارت بر بازار اقلام سلامت محور داشته و در این دوره زمانی ۲۸۴ پرونده تشکیل شده است که ارزش ریالی آن ۲۴۱ میلیارد ریال است.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع در کارخانه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک، بازرس مقیم مستقر شد تا از نزدیک بر بحث تولید و عرضه این دو کالای مهم نظارت شود.

ربیعی گفت: نظارت بر تولید و عرضه کالا‌هایی همچون الکل، دستکش طبی، محلول و ژل‌های ضدعفونی کننده، ماسک و گان‌های یکبار مصرف پزشکی تشدید شده است.

رئیس صمت البرز با اشاره به تولید مطلوب ماسک و ضدعفونی کننده‌ها در البرز گفت: بر اساس مصوبات، تولیدات ماسک کل کشور در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و توزیع آن بر عهده وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.