فرماندار ماهشهر گفت: مانور لایروبی، شستشو و رفع انسداد خطوط شبکه فاضلاب ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) با کمک ماشین آلات و دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۱۰ روز آینده عملیات لایروبی، شستشو و رفع انسداد خطوط لوله‌های فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر فصلی و کاهش گرفتگی کانال‌های دفع پسماند با کمک ماشین آلات و دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

او بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری حقیقی پور مدیرعامل آبفا خوزستان، مقرر گردید این مانور بزرگ به همت و تلاش کارکنان آبفا متشکل از اکیپ‌های مجرب اقدام به انجام عملیات نمایند.

فرماندار ماهشهر افزود: مانور لایروبی، شستشو و رفع انسداد خطوط شبکه فاضلاب بمدت یک هفته در مناطق ذکر شده انجام خواهد پذیرفت.

بیرانوند  در پایان گفت: ان شاءالله با ایجاد صنایع تبدیلی و تولیدی ضمن فعالیت اقتصادی شاهد اشتغال جوانان و رفع مشکلات معیشتی در این منطقه باشیم و ما مجریان قانون اساسی می توانیم با استفاده از اختیارات و ظرفیت‌های قانونی گام‌های موثرتری در پیشرفت و آبادانی برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.