سردار حسن شاهوارپور گفت: فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه۳۰ کیلومتر است که تا انتهای منطقه و جنوبی‌ترین نقطه غیزانیه را آبرسانی می‌کند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور مسئولان فاز سوم آبرسانی غیزانیه به طول ۳۰ کیلومتر انجام شد و تا انتهای منطقه و  جنوبی‌ترین نقطه غیزانیه آبرسانی  ‌می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: این امر یکی از کار‌هایی است که ان شاءالله با حرکت جهادی که در فاز ۲ این طرح از سوی آب و فاضلاب استان  خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا صورت گرفت دنبال شود و به سرعت در حداقل زمان به نتیجه برسد.

سردار شاهوارپور افزود: با توجه به قولی که به مردم منطقه داده شده کار آبرسانی به غیزانیه و روستا‌های آن محقق می‌شود و تا اتمام پروژه گروه‌های جهادی در منطقه هستند.


بیشتر بخوانید

فرمانده سپاه حضرت، ولیعصر خوزستان با بیان اینکه با کمک آب و فاضلاب استان کار آبرسانی به وسیله تانکر به روستاها‌ی دور افتاده انجام خواهد شد تصریح کرد: ان شاءالله در اولین فرصت افتتاح طرح آبرسانی به غیزانیه و روستا‌های آن با حضور مسئولان استانی و کشوری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.