مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به منظور بهره مندی اقشار مختلف از خدمات مشاوره، افراد می توانند درصورت نیاز از مشاوره رایگان درمراکز همکار با ما استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته ازدواج بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان ازفعالیت‌های مراکز مشاوره تحت پوشش اشاره کرد و گفت: به منظور بهره مندی اقشار مختلف از خدمات مشاوره، افراد میتوانند درصورت نیاز از مشاوره رایگان درمراکز همکار با ما استفاده نمایند.

او افزود:به همین منظور با افتتاح بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه، مرکز ویژه روانشناسی و مشاوره در این خانه راه اندازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، همچنین خواستار راه اندازی خط ویژه تلفنی مشاوره شبانه روزی ویژه اقشار مختلف و بویژه جوانان و زوج‌های جوان استان شد و از سازمان‌های دمردم نهاد و مراکز مشاوره خواست در این راستا گام بردارند.

رحیمی بر اهمیت ارائه مشاوره‌ها به زوج‌های جوان پیش از ازدواج و همچنین پس از ازدواج تاکید کرد و گفت: مشاوره پیش از ازدواج به زوجین کمک می‌کند که با شناخت بهتری از یکدیگر وارد زندگی مشترک شده و بتوانند با تفاهم بیشتری زندگی خود را آغاز نمایند.

او  در ادامه افزود: از دلایل عمده ازدواج‌هایی که به طلاق منتهی می‌شوند، این است که افراد تنها شور و اشتیاق عشق اولیه خود را در نظر می‌گیرند و مابقی موارد را پشت گوش می‌اندازند که همین مسئله در آینده گریبانگیر آن‌ها خواهد شد و مشاوره دقیقا در این بخش می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.