دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: موارد بستری‌های مثبت و منفی در بیمارستان‌های استان کاهش یافته و اگر همه با همین جدیت دستورهای بهداشتی را رعایت کنند روز‌های آینده وارد مراحل بهتری خواهیم شد.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۲۲ مورد کرونا مثبت هستند.

او با بیان اینکه اکنون ۳۱۴ بیمار در بخش‌های کرونایی دوره درمان خود را سپری می‌کنند، افزود: ۱۷۴ نفر از این بیماران مثبت قطعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار از افراد بستری‌ در بخش‌های کرونایی باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد، ۲۱ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.


بیشتر بخوانید

رعایت بهداشت کرونا در بوشهر افزایش یافت


او  گفت: بیست و هشتم تیر یک نفر، چهارم مرداد یک نفر، پنجم مرداد دو نفر، ششم مرداد شش نفر و امروز (هفتم مرداد) یک نفر جان خود را براثر ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد. در میان این افراد یک نوزاد ۹ ماهه با بیماری قلبی مادرزادی نیز وجود دارد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر درباره گروه سنی دیگر جان‌باختگان نیز گفت: کمترین سن فوت‌شدگان ۲۰ سال و بیشترین آن‌ها ۹۴ سال است.

کشمیری بیان کرد: بانوی ۲۰ ساله‌ای که در آمار جان‌باختگان امروز به ثبت رسید به دلیل عارضه قلبی جان خود را ازدست‌داده بود که نتیجه آزمایش او نیز مثبت اعلام شد.

او، با اشاره به کاهش موارد بستری‌های مثبت و منفی در بیمارستان‌های استان عنوان کرد: اگر مردم و مسئولان با همین جدیت دستورهای بهداشتی را رعایت کنند در روز‌های آینده وارد مراحل بهتری خواهیم شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.