رضا نقدی گفت: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاهی مهارت محور با تربیت نیروی کار ماهر و چیره دست همراه با پنجه‌های کارآمد است.

او آمار اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه را بیش از ۶۳ درصد دانست و  افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان در ۴ دانشکده با ۴ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی، مدرس و نیروی حق‌التدریس رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.

نقدی آمار اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان را بیش از ۶۳ درصد دانست و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان در ۴ دانشکده با ۴ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی، مدرس و نیروی حق‌التدریس رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان  یادآور شد: ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی در این دانشگاه به منظور تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه ارائه می‌شود که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی است.

نقدی گفت: دانشگاه فنی وحرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه علمی رایگان است و در سال جدید مجوز اخذ رشته‌های طراحی لباس در مقطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی مهندسی مکانیک خودرو و حسابداری به صورت ناپیوسته و رشته‌های کاردانی مانند انرژی تجدیدپذیر خورشیدی، تبرید، گرافیک، تربیت بدنی، معماری، هنر‌های تجسمی-نقاشی، تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر، از وزارت علوم تحقیقات فناوری اخذ شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.