علی خسروی داور بین المللی سال‌های نه چندان دور فوتبال کشور با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره توسعه فوتبال و ورزش استان با وی گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی خسروی پیشکسوت نامدار داوری کشور و مشاور سازمان ورزش شهرداری تهران با همراهی مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در دفتر حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور یافتند و درباره توسعه ورزش و فوتبال استان گفت و گو کردند.

خسروی در این دیدار ضمن تشکر از مدیرکل و مسئولان ارشد استان به جهت خدمات ارائه شده به فوتبال و تجهیز و نوسازی ورزشگاه‌های مهم مازندران افزود: ورزش مازندران همواره جایگاه مهمی در کشور داشته و امیدواریم در آینده نزدیک دومین تیم از این استان هم لیگ برتری شود، چون این ظرفیت و پتانسیل در مازندران وجود دارد.

او گفت: تقویت روحیه همدلی و همکاری در فوتبال مازندران ملموس است و به همین دلیل می‌توانیم شاهد توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی باشیم.

خسروی از پیگیری طرح دوشنبه‌های ورزشی در ۱۸ استان کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: به منظور اجرای این طرح می‌توان از ظرفیت ویدئو کنفرانس بهره برد و با رعایت فاصله فیزیکی در ورزشکاران، نشاط و طراوت را به جامعه تزریق کرد.

او افزود: مازندران هم بعنوان یک استان ورزشی می‌تواند جایگاه مهمی در اجرای این طرح داشته باشد.

مشاور سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به طرح‌ها و ابتکارات شهرداری تهران برای ترویج ورزش در میان شهروندان خواستار انعقاد تفاهم برادرخواندگی بین تهران و مازندران برای اجرای این برنامه‌های ورزشی شد.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست صمیمی، مدیریت علمی را یکی از شاخصه‌های رشد هر جامعه‌ای دانست و گفت: در تلاش هستیم نگاه عادلانه‌ای به همه نقاط مختلف استان داشته باشیم تا با محوریت مازندران یکپارچه، شاهد رشد و بالندگی ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه با تاکید بر استفاده از تجربیات علی خسروی و شهرداری تهران برای کمک به اجرای طرح‌های مبتکرانه و ایجاد نشاط اجتماعی از طریق همگانی کردن ورزش در مازندران، خواستار ادامه همکاری‌های دو طرف در این زمینه شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.