۳۰ درصد اول سهام عدالت که یک ماهی می شود برای فروش به بانک ها سپرده شده با موانع متعدد عمدی و سهوی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از دو هفته دیگر به آزادسازی ۳۰ درصد دوم سهام عدالت باقی مانده است درحالی که برخی سهامداران سهام عدالت هنوز از وجود برخی مشکلات برای فروش ۳۰ درصد اول سخن می‌گویند. برابر آمار‌ها از ۲ میلیون نفری که اقدام به فروش این سهام خود کرده اند، ۹ هزار نفر هنوز قادر به فروش سهام خود نشده اند و این درحالیست که برخی از دارندگان هم مشکلاتشان پس از فروش آغاز شده است.

یکی از سهامداران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: قریب به یک ماه و نیم می‌شود که اقدام به فروش سهام عدالت خود کرده ام، اما هنوز یک ریال هم به حساب بنده واریز نشده و از همه این‌ها بدتر این است که بانک عامل جوابگوی این وضع نیست.

یکی دیگر از سهامداران نیز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود یک ماهی می‌شود که اقدام به فروش ۳۰ درصد سهام عدالت کرده ام، اما تا این لحظه هیچ مبلغی به حساب بنده واریز نشده و بعد از مراجعه به بانک عامل، متصدی هیچ جواب قانع کننده‌ای نداد.

فهیمی: مشکلی برای پرداخت مبلغ فروش سهام عدالت وجود ندارد

با این وجود برخی مسئولان همچنان معتقدند که مردم خود باعث بروز این مشکلات هستند و به نوعی مردم را مسبب این ناهماهنگی‌ها می‌دانند. در همین راستا حسین فهیمی سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه زیرساخت‌های سازمان بورس هیچ ایرادی ندارد، گفت: اگر همین امروز به ما دستور دهند که شرایطی فراهم کنید تا مشمولان بتوانند صد در صد سهام خود را به فروش برسانند، نهاد‌های ما این آمادگی را دارند.

او ادامه داد: تعدادی از افراد همچنان با مشکل شماره تلفن همراه به نام خود رو به رو هستند و برای برخی افراد نیز بانک مرکزی شماره شبای آن‌ها را تایید نکرده یا حساب بانکی آن‌ها غیر فعال بوده است یعنی شماره شبا به دلیل گذشت زمان قابل توجه، مسدود شده و بنابر دستور‌های قضایی امکان واریز وجه وجود ندارد.

امینی خواه: شماره شبای سهامداران عدالت مشکلی ندارد

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که امینی خواه بازرس کل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تاکید کرد: شماره شبای بسیاری از افرادی را که سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده گذاری اذعان دارد دارای مشکل است را چک کرده ایم و هیچ ایرادی نداشته و در این ۳ سال گذشته، سود به همین شماره شبای آن‌ها واریز شده است.

او در ادامه از وجود برخی رانت‌ها در پشت پرده این ماجرا گفت: دلیل تاخیر در فروش وجود افرادی است که قصد دارند در آینده این سهام‌ها را به صورت بلوکی خریداری کنند و به دنبال کسب سهم بیشتری از سهام این ۳۶ شرکت بورسی هستند.
بیشتر بخوانید

علاوه بر این موضوع، برابر وعده مسوولان قرار بر این بود تا بانک های عامل اقدام به فروش ۳۰ درصد اول سهام عدالت مشمولان کنند اما بررسی های میدانی خبرنگار ما حاکی از موضوع دیگری است.

یکی از متصدیان بانک در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سهامتان را نفروشید چرا که ملت را سر کار گذاشتند. متصدی یکی دیگر از شعب بانک های بزرگ دارای کارگزاری هم  بیان کرد: ما دیگر اقدام به فروش سهام شما نمی کنیم.

فروش سهام عدالت در بانک ها ادامه دارد؛ توقف پذیرش برای فروش تخلف آشکار است

این اظهارات در حالی مطرح شد که سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرده بود: این فرصت از دهم خرداد شروع شده و هیچ تاریخی برای اتمام فروش سهام عدالت تعیین نشده است و سهام داران می توانند هر زمانی که بخواهند برای فروش سی در صد از سهامشان به شعب بانک های دولتی و کارگزاری ها مراجعه کنند.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بعضی از بانک ها زمانی که افراد برای فروش سی درصد از سهام عدالت مراجعه می کنند به آنها می گویند که مهلت فروش تمام شده است، تصریح کرد: این کار تخلف است و قطع به یقین با این کارگزاری ها و بانک های متخلف برخورد جدی خواهد شد.  

فرزین سمائی کارشناس بانک هم در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قوانین بانک مرکزی برای فروش ۳۰ درصد اول این سهام تصریح کرد: برابر قوانین بانک مرکزی بانک های دارای کارگزاری ملزم به فروش سهام عدالت برابر آیین نامه موجود هستند در غیر اینصورت، بانک عامل تخطی کرده است.

او در ادامه به کم فروشی برخی بانک های عامل اشاره و بیان کرد: برخی سهامداران نتواستند وجوه حاصل از این فروش را به طور کامل دریافت کنند و شاید برخی بانک ها سهام آن ها را کمتر از ۱۰ درصد قیمت فعلی به فروش رسانده اند.

یکی از فروشندگان سهام عدالت در گفت‎وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با گذشت ۲ ماه از ثبت درخواست فروش سهام عدالت خود ابتدا ۱۰۰ هزار تومن و سپس ۶۰ هزار تومن به حساب من واریز شده است و بانک عامل بنده را به کافی نت ارجاع می دهد و کافی نت به بانک اما آیا این ۳۰ درصد باید برای من ۱۶۰ هزار تومان تمام شود؟

یکی دیگر از فروشندگان سهام عدالت هم در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکل خود را اینگونه توصیف کرد: پس از فروش تنها یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به حساب من واریز شد و حتی برای برخی از همکاران من تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان واریز کرده اند درحالی که ارزش ۳۰ درصد این سهام بیشتر از این میزان است.

پیشتر از این هم سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت به گفته بود: روند دریافت این وجوه کمی زمانبر است و دارندگان به فاصله زمانی بسیار کمی، وجوه حاصل از فروش را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است عمده مصاحبه‌های صورت گرفته ما با دارندگان و عمده پیامک‌های مردمی ما بیانگر این است که با وجود گذشت قریب به یک ماه، دارندگان هنوز نتوانستند این مبالغ حاصل از فروش را دریافت کنند.

برخی کارشناسان هم معتقد هستند از آنجایی که سود این کارگزاری پایین است، بانک‌های عامل که عموما سهامدار صد در صدی این کارگزاری‌ها هستند، از این فروش نفع آنچنانی نخواهند برد به همین منظور رغبت چندانی به فروش این سهام‌ها ندارند. آقا بزرگی کارشناس بورس در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: حق العملی که بانک از قبل این موضوع دریافت می‌کند، حدود ۳۲ ده هزارم برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن 11سه
۰۲:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
سهام عدالتی که بیش 60 میلیون تومان ارزشش بود!!!
حالا میگن 15-14 میلیون،اون هم خودبخود از بین میرود
کسی نیست رسیدگی کنه:خودشون هم ناظرن هم بازرسی هستن
هم کارگزار!--خودشون را آقا بالا سر مردم میدونن.خدا بچه هاتونو
جلوی چشم تان کباب کند انشاءالله الرحمن
Iran (Islamic Republic of)
محکوم
۲۱:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
۳۰ درصد سهامم رو الان ۷۵ روزه به بانک ملت و کارگزاری ملت فروختم هنوز یه تک تومنی بم ندادن هیچ نهادیم پیگیر نیست به هرجا مراجعه میکنم میگه بما ربطی نداره !!!! تو سایت بانک ملت زده بود خوشبینانه ۵ روز کاری پول رو میدن ولی الان بدبختانه گول خوردیم شد ۷۵ روز یکی هم تو این مملکت پیدا نمیشه دلش بحال ملت بدبخت بسوزه...نخواستم یه پول راکتی بود که دولت داد خودشم ازمون گرفتش.
Iran (Islamic Republic of)
ماگنولیا
۱۳:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا پیگیری کنید چرا بانک مهر ایران چرا پول فروش سهام عدالت را کامل واریز نکرده واقعا لازمش داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
الان دارم زنگ میزنم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
من مددجوی کمیته امدادم ومدت 9 سالی میشود که مستعاجرم وبه دلیل عدم سعادتمندی ومریضی که دارم باهزاران مشکلان وعقروگرفتاری مواجهیم ودر6 خرداد30 درصدسهام عدالت که برگ 1 میلیون تومانی است راازطریق بانک ملت فروخته ام اولابانک ملت هیچگونه جواب قانع کننده ای نمیدهدوتنها در3 و7 خرداد جمعا به حسابم 1میلیون واریزشده والان نیازدارم به والله برای تامین نان منزل هیچ ریالی ندارم بخاطرخداوندحق سهم منو واریزکنیدتمام وکمال. ارادتمندشما.محسن ازبناب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
به خدا عاجز شدم خودم پسرم فروختیم هنوز برامون نیامد بانک ملی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام من این 60روز شده سهام عدالت30فروختم تا الان هم واریز نکردم و انسجام کودرهگیری دروسته شماره تلیفون درسته هرچی بگی درست کردم ولی واریز نکردن لطفان واریز کنید خیلی محتاجم
Iran (Islamic Republic of)
آیت جلیل
۱۳:۳۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
دیگه بسه به سهام مردم بدبخت هم رحم نمی کنید حق مردم فقیر که دیگه خوردن نداره پول مردمو واریز کنید از خبر نگاران جوان میخوایم به مردم کمک کنند تا پول سهامشان واریز شود
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا مردم سرکار میزارن خدا ازشون نگذره.
Netherlands
.
۱۷:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اول مردم را امیدوار کن. سپس ناامیدشان کن. دوباره به چیزی دیگر امیدوار کن و سپس دوباره امیدشان را بگیر. اینگونه آنها هرگز مرگ با عزت را به جای زندگی با ذلت، انتخاب نخواهند کرد. و آماده اند برای ظلم پذیری.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی بی شانس
۲۱:۴۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بخدا انقد روزانه موجودی میگیرم که بینم پول سهامم واریز شده یا نه...میترسم کل پولم جای کارمزد موجودی بره.....آقای کارگزار خواهشن پول رو واریز کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام بنده برگه سهامم یک میلیون تومانی هست بد از فروش ک دوماه وخورده گذشته واسم ۲۶هزارتومن واریزکردن تورو خدا شمارو ب امامحسین پیگیر باشین بخدا گرفتارم بسه دیگ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام اقااصلان این صحبتهانیست من ۷خرداد درخواست فروس کردم بعدگذشت یک ماه نیم باکارگزاری بابدبختی تماس گرفتم گفتن ثبت نشده باتوجه به اینکه کد پیگبری دادن مجدد ثبت کردم میرم توسایتشون امروز بعددوماه ارزش سهام را ۷۸۰۰ گذاسته سیستمی طراحی کردن که همچیز راتایید کنی وپول ناچیزی برات بریزن وجای اعتراز هم نداری بانک ملی کارگزاری مهرافرین لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مح
۰۳:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام بنده ۱۰ خرداد به بانک رفاه ۳۰ درصد سحامم را فروختم تا الان درست ۶۰ روزه یک ریالم به حسابم نیامده همه چیزم درسته به بانک میرم میگه به ما ربطی نداره برو کافینت نمیدونم چکارکنم تورا خدا پیگیری کنید لازم دارم این چه وضعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
این دیگه چه وضعشه پست بانک بعد از دو ماه کلا سیصد هزارتومان واریز شده هیچ کسی هم جوابگو نیست لطفاً مسیولین ذیربط پیگیری کنند والله اگه پول لازم نبودیم سهاممون رونمیفروختیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام،چرا واریزی بانک صادرات با بانک انصار دو میلیون تومان اختلاف دارد.در حالی که بانک صادرات زودتر فروخت و واریز کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
30درصدسهام عدالت پدرم را بانک مسکن در عرض یک ماه 150هزار تومن واریز کرده به کارگزاری بانک مسکن هم امروز رفتیم رییس کارگزاری مسکن گفت که دست ما نیس اگه دولت پول به ما واریز کرد ما هم پول شما رومیدیم اما کارگزاری برادرم مفید هست22 تیر درخواست فروش کردیم23تیر 5میلیون وبقیه راعرض یکهفته فروخت خواهشا به این بانکها سری بزنید واز نزدیک پیگیری کنید اگه شما خبر نگاران نباشیدملت ما بیچاره میشن
Iran (Islamic Republic of)
برسدبه بانک انصار
۲۰:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
مردم کلا سرکاریم اینا درس خوندن که تمیزومرتب دروغ بگن.هیجا مشکلی وجود نداره مشکل شکم شماست که پرنمیشود.بازبگو شماره شبا یاتلفن غلطه
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۰:۱۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما من الان چهل روزه سی درصد سهام عدالتم رو از طریق کارگزاری بانک صادرات گذاشتم برا فروش ولی وقتی به کارگزاری زنگ زدم گفتن مجوز فروش سی درصد از سهام صادر نشده این واقعا دیگه یه دروغ محضه آخه چرا مردم رو میزارن سرکار خدا چجور خوشش میاد از این همه ظلم و دروغ
Iran (Islamic Republic of)
karai2012
۱۸:۵۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
بنده خودم به طور کامل ۳۰درصد سهام عدالت رو از کارگزاری بانک سپه دریافت کردم....اما مادرم از بانک صادرات فقط ۳۴۰۰و پدرم از بانک ملی ۵میلیون دریافت کرده و الان هم تقریبا سه روز در میون ۱میلیون تومن واریزی داشته.....نمیخوام گلایه کنم از دولت هم راضی هستم تنها مشکل اینه که بعضی از کارگزاری ها موقع ارزون شدن سهام ما میفروشن ....حداقل باید در مورد افراد کمیته امداد و بهزیستی یه استثناء قائل بشید و پول شون رو سریع تر پرداخت کنید....یا حداقل قیمت سهام اونا بالاتر باشه.....مستمری که بهشون میدید سر جمع با یارانه میشه حدود ۵۰۰هزار تومن واین پول باید خرج لباس خوراک پول آب برق گاز تلفن و خرج دانشگاه یه دختر بشه
France
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
دوازده خردادازپست بانک سفارش دادم هنوز یه میلیون وهفتصدبرام ریختن اونهم خردخرد
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۷:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
دولت اختیار سهام رو بده به خود مردم و سهام عدالت بیاد رو پرتفوی شخصی اون موقع ببینم کی میتونه پول مردم رو نده. تقصیر مسئولین هست که آزادسازی رو درست انجام ندادن
Iran (Islamic Republic of)
امین محسیناوی
۱۷:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
باسلام خدمت دوستان عزیز ..بانک مسکن و کشاورزی.هردو دارن مردم ازار میدن...شمارو بخدا من ی بچه کوچولو دارم توگرمای خوزستان...برای فروش سهام عدالت خانمم ک مسکن هستش همیشه ماروپشت در توگرما نگه میدارن یا کشاورزی پدرم زمین گیرهستش فروخته ولی دریغ ازی ریال...دردمونو ب کی بگیم..
Iran (Islamic Republic of)
شه بخش
۱۶:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام اول تکلیف سی درصدتعیین تکلیف کنین که ندادن بعدسی درصددوم اجازه فروش بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
کارگزاری سهم اشنا بعد ۳ ماه هیچی برام نریخته این ظلم میست اسمش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
بانک سپه
۱۵:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
بانک سپه مردمو مسخره کرده 6هزارتومان یا 100هزارتومان واریز کرده دیگه هیچی واریز نکرده پس مشکل شماره تماس یا شماره شبا وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام منم سهامم ثبت فروش بانک ملی کردم واریزی نداشتم واقعا دولت تدبیر و امید بلد نیست با بانک صحبت کنه یا زورش نمیرسه به بانک ما اینجا گشنگی بمیریم بنظرم بهتره تا بانک پول فروش سهاممون رو بده مردم که مسخره بانک و.... نیستن که مشکل مالی شدید داریم میفروشیم وگرنه دل درد که نداریم اقای روحانی ما به شما اعتماد کردیم لطفا اقدامی کنید
Germany
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
منهم برای فروش سهام متاسفانه متاسفانه به بانک ملت در 4 خرداد مراجعه کردم و تا الان فقط 108000 فروخته واقعا شرم اوره اگه احتیاج نداشتم که اقدام به فروش نمیکردم با کارگزاری هم که تماس میگیریم میگویند ماهم اندازه شما اطلاع داریم هر روز هم میگویند قیمت سهام شده 18 میلیون وفردا میگن شد 20 میلیون فقط حسرت به دل ما میگزارند وقتی 30 درصد اول به فروش نرفته چطور 30 درصد دیگه ازاد کردن خواهشا پیگیری کنید این همه هم مردم رو تو این اشفته بازار راهی کافی نتها برای ثبت نام سجام کردن اخرشم هیچ کجای این سهام به عدالت میخوره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
من سهام 30میلیونی 30درصدشو فروختم هنو پولی واریز نشده بانک ملی بابا من 5میلیون لازم دارم اصن کل سهام برا خودتون من به این 5میلیون نیاز دارم یه وسیله کاری میخوام بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بانک ملی الان بیش از دو ماهه پرداخت نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
والا این سهام خیلی خوبه الان مفت به این بانکها نفروشید اینا مفت میخرن
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۸:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مردم اگه نیاز نداشتن هیچ وقت نمیفروختن لطفا رسیدگی کنین پول مردم رو هر چه زودتر بهشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
هرکی این سهامو بفروشه ضرر میکنه تا اخر سال نفروشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بانک مسکن تو 8مرحله400تومن پول ریخته فقط.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
وقتی بهتون میگن الان نفروشید گوش نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام من بیست ویک روز فروختم ۳۴۰۰ واریز شد بانک ملی متشکر از خوزستان گرم سوسنگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام، 15 تیرماه از طریق سایت بانک صادرات سهامم رو فروختم، کد پیگیری هم برام اومده اما هنوز هیچ پولی به حسابم واریز نشده!
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۰:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام من از ۲۸ خرداد از طریق سایت بانک صادرات گذاشتم برا فروش ولی دریغ از یه ریال
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام خدمت همه دوستان
تقریبا 2 ماه هست فروختم3 مرداد یه لحظه 56 هزار برام واریز شد و چند لحظه بعد 15 هزار و در روز 5 مرداد هم یه 7 هزار تومان واریز شد
دوستان به وضوح دیده میشه که از پیش برنامه ای طراحی شده برای نفع خودشون تمام کسانی که فروخته اند و بنده باهاشون در ارتباط هستم دریغ از یک ریال واریزی چشم به راه مانده اند
بله حالا مردم رو مقصر کنید مردم همه وضعشون خوبه چه احتیاجی به پرداخت آنی دارن بزارید 6 ماه یک سال دیگه...
خداوکیل دیگه تو هر زمینه ای شورش رو درآوردن بفکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
این سهمها تک تک بفروش میره واسه اونه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۸:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا من هم از هر کی پرسیدم نریختن براش
Iran (Islamic Republic of)
Fg l
۱۲:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بله.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
خداروشکر که همیشه مسئولین هیچ وقت مقصر نیستند وکارشون را با دقت تمام انجام میدهند وهر وقت مشکلی پیش بیاد مقصر حتماً خود مردم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام 15خرداد 30درصد بفروش گذاشتم هنوز پولی به حساب نریختن
Iran (Islamic Republic of)
بانک ملی
۱۱:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام بانک ملی همه پول دنیا که ماله مردمه میچرخه ولی بابت سهام مردم که سهاممونوفروختیم و دوماه بیشتراست پول ندارن بدن پس به کارمندهای خودتون هم نداشته باشین بدین
Iran (Islamic Republic of)
بانک ملی
۱۱:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام بانک ملی همه پول دنیا که ماله مردمه میچرخه ولی بابت سهام مردم که سهاممونوفروختیم و دوماه بیشتراست پول ندارن بدن پس به کارمندهای خودتون هم نداشته باشین بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
من کارگزاری مفید فروختم تا الآن نزدیک 6 میلیون تومان ریختن به حسابم هنوز یکماه هم نشده هر روز هم میرم واریزی ها و ارزش سهاممو از سایتشون چک میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۸:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
واقعا؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
درست میگه ریختن ولی کجا ریختن ایشون خوب میدونن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چندین روز از درخواست فروش سهام عدالت به کارگزاری آگاه میگذره هنوز هیچ خبری نشده با پشتیبانی که تماس میگیرم بالای صد نفر در انتظار هستن باید نیم ساعت پشت خط منتظر باشم.
واقعا کی باید ناظر و پاسخگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام شماره شبا اشتباست . شما چند سال به همین حسابا سود ریختین . بانک پارسیان . سپه . انصار بعد دو ماه یک ریال واریز نکردن .
United States of America
س م
۱۰:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام اینکه ما سهام خود را بفروشیم به سایت کارگزاری بانک کشاورزی رفتیم ولی هرچه سعی کردیم واردکارگزاری بشیم که نشد تغییر شماره دادیم بهد چند روز هم مشکل برطرف نشد .چرا که سامانهse تغییر شماره را انجام نمیده چون که قفل شده و سایت سهام عدالت که برای مشاهده وضعیت دارای رانشون میده فقط تغییر شماره را برای مشاهده گذاشته نه برای ورود به کارگزاری تا مردم بتونن سهامشون بفروش بزارن .مننون
Iran (Islamic Republic of)
حسن هفت ریگی
۰۸:۵۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دوماه سهامموفروختم ۱۶۰واریزشد دیگ هیچ وجهی دریافتنشده
سهاممونم کشیدن بالا
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۸:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام.من تو سایت بانک صادرررات فروختم هنوز۱ریال واریز نکرده
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۰۵:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام من از طریق برنامه ایوا فروختم یجا ۲۵۵۷۰۰۰برام واریز شد یجای دیگه ۸۹۰۰۰۰کلن شدن ۳۴۰۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۵:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
از جمهوری اسلامی متشکریم که ما را به مقام والای انسانیت رسانید...
متشکریم که آب و برق و گاز را مجانی کرد، اتوبوس را مجانی کرد...
آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کرد که دیگر نیازی به یارانه‌ها نداریم...
دنیای مارا ساخت و هم آخرت مارا...
ببینید مردم ما الان چقدر خوشبخت هستند
Netherlands
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بانک ملی بعد از دوماه برام یه ۱۰ هزار تومان ویه ۴۲هزار واریز کرده خجالت بکشید مردم بد بخت سر کار گذاشتید متاسفم به مسئولان که وظیفشونو انجام نمیدن فقط حقوق میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
F.M
۰۱:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بانک ملی واس من دیروز ۱۳۰۰۰ واریز کرد . یبارم صد تومن یبار سی تومن ... بعد ی ماه ، اینجوری ی ذره ی ذره واقعا مسخرس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام چراماسهام عدالت ثبت نام کردیم ولی وقتی به کافی نت مراجعه کردیم گفتن شما ثبت نشدیدچراین عدالت نیست بخداهم مستاجرهستیم هم بیکارهستم با۵سرعایله یعنی چرا این عدالت علی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام چراماسهام عدالت ثبت نام کردیم ولی وقتی به کافی نت مراجعه کردیم گفتن شما ثبت نشدیدچراین عدالت نیست بخداهم مستاجرهستیم هم بیکارهستم با۵سرعایله یعنی چرا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
منم ازبانک رفاه یبار۲۶۰تومن وامروز۴هزارو۵۰۰تومن واریزکردن این یعنی چه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
این کارت عتباریهارو به ماها که مثلا سی درصد فروختمو مولشو هنوز ندادن به ما نمیدن با میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ولا به پسر منم کلا دوبست سیصد زدن دروغ میکن ده ملیونه و هیجده تومنه کلا هیچیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
گفتن30درصد.هنوز که همش ازاد نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
به نظر من همه این دردسرا و گرفتاریها مثل بقیه کاراشون به خاطر بی برنامگی و ندونم کاری و بی تدبیری این دولت مزخرفه اگه سهام به پرتفوی خود شخص میرفت خودش میدونست بفروشه یا کم و زیادش کنه چون بعضی از سهاما خیلی خوبن بعضی ها بیخود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعابانک صادرات کارگزاری بانک صادرات خجالت نمی کشه دریغ از۱ریال چندباررفتم میردامادکارگزاری بانک دربسته است
Iran (Islamic Republic of)
فروهر
۲۳:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
منم مشکل مالی دارم ولی فکر میکنم این سهامو ندارم .بعد از عید ۱۴۰۰ به طور کامل آزاد میشه و یه دفعه یه پول حسابی گیرت میاد.شما ماشینتو بده به دوستت بگو برات بفروشه:اونم مثل بانک اولاً ده م زیر قیمتی که داده بهت میده تازه بقیشو هم تیکه تیکه بهت میده.بالای سر هر کاری که خودت نباشی جواب نمیگری..هف هش ماه صبر کنید.باج ندید....
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
با سلام من سهام مادرم را در تاریخ دوازدهم خرداد ماه از طریق کافی نت ب نامه ایوا بانک ملی فروختم نه شماره شبا من مشکل نداره نه شماره همراه ولی دریغ از یک ریال تا به امروز پولی واریز نشده ما باید کجا پیگیر این موضوع باشیم مردم سردرگم کردن نه بانک جوابگو هست
Iran (Islamic Republic of)
بانک ملی
۲۲:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سهام عدالت یعنی این دوماه هم گذشت بدون ریالی واریزی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام هم وطنان عزیز وقتتون بخیر
ازتون خواهش میکنم یکی منو راهنمایی کند من از سال نودوشش سهام داشتم ۵۳۲ هزار تومن الانم همون مقدار رو دارم چجوری من اینو فعال سازی کنم یا ازادسازی خواهشا یکی راهنمایی کند ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
الان نمیتونی آزاد سازی کنی،وقتش تموم شده،برو تو سامانه سهام عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
من ۲۷/۳اقدام به بفروش کردم بانک گفت ربطی به ما نداره برو کافینت الان بیشتراز ۴۰روزه هیچ به حسابم نیومده بانک میرم جلو مشتری آدم دعوا میکنن انگار با گشنه طرفن کافینتم هربار پول میگیره میگه اطلاعات درسته ،،،بانک تجارت ،،،،،ولی زنگ میزنم به راهنما میگه تو کارگزار نداری نمیدونم تکلیفمون چیه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
matin97
۲۱:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
۱۵خرداد بانک صادرات سهاممو فروختم ینی نزدیکه دوماهه هنوز یه ریال ب حسابم نیومده بانک میگه شماره ب اسم خودم نیس ونمیتونن الان دیگه تغییرش بدن هرجارفتم وهرسایتی رفتم نتونستم کاری کنم دیگه ناامید شدم ب ولل نیازداشتم ک فروختم شوهرم زندانه خودم موندم بایه بچه کوچک تکلیف ماچیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
یه اکانت با ای پی امریکا همش زیر پیاما کامنت گزاشته فکر کنم رباته
United States of America
بابامیری هستم
۲۰:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید دقیقان چقدر طول میکشه پولو واریز کنن من ده روزی میشه فروختم ولی پولی نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ما دو ماه تو نوبتیم،حالا حالا ها باید منتظر باشی
Iran (Islamic Republic of)
saber
۱۹:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام چرا پولو نمریزن الان دوهفته شده بانک ملت پولو بریزین اگه احتیاج نداشتیم فروش نمیزاشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
با سلام.من بعداز دو ماه فروش 60 هزار واریز شد.یعنی مرحله ای واریز میشه یا فقط همینه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
من سهاممو نمیفروشم میترسم از دست بدم عین بقیه کلاهبرداری شه
Netherlands
ساسان
۱۷:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام 14خردادازطریق سدادبانک ملی فروش زدم تا الان1ریال واریزنشده اطلاعاتم درسته:کدبورسی دارم کارگزاری مفیدم فروش ازطریق کارگزاری هم خطاشمارسهامدارنامعتبره میزنه تکلیف ماچیه جالب اینجاست کارگزارناظرفروش ثبت نشدبرام
Netherlands
محمدحأتمی
۱۷:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام 14خردادازطریق سدادبانک ملی فروش زدم تا الان1ریال واریزنشده اطلاعاتم درسته:کدبورسی دارم کارگزاری مفیدم فروش ازطریق کارگزاری هم خطاشمارسهامدارنامعتبره میزنه تکلیف ماچیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مردم از بس از مسئولین بدقولی و دروغ شنیدن حتی به نصیحت هایی هم که مثل روز صحتش درسته را هم قبول ندارند
Iran (Islamic Republic of)
بهمن 3434
۱۷:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام ما داخل بورس داریم خودمون رو می کشیم برای خرید 100 تا دونه سهام بفجر اونوقت شما می فروشید داخل کف قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۲۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
شما خداروشکر وضع مالیتون خوبه و با پولای اضافتون تو بورس سرمایگذاری میکنید...ولی اکثر مردم ب نون شبشون محتاجن و چشم امیدشون ب این سهامه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تکلیف ما مردم چیه الان ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
لطفا اگ کسی از یه جایی فروخته ک پولشو کامل دادن به منم بگه ممنون میشم شدیدا پول لازمم میخام فقط سریع پولمو بریزن
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۶:۴۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
یکی از اعضای خانواده ام فروخته و 3 تومن براش واریز کردند. مثل بقیه فروخته، دقیق نمیدونم. مادرم هم اقدام به فروش کرده ولی چون شماره موبایل به اسم خودش نداشته، هنوز نتونسته بفروشه.
United States of America
سالار صاحبی
۱۶:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
کارگزاری ساوآفرین برام تا الان ۸میلیون و نهصد واریز کرده سهامم یک میلیونی هستش شما هم برین اونجا بفروشین
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۰:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
فقط کارگزاری آگاه رو انتخاب کن برو کافی نت راهنمایی میکن من سهامم1 تومنی بود بعد دوهفته نزدیک همون 5تومن ریختن امروزم 7مرداد برام 400 دیگ واز بعد 1 ساعت 35تومن واریز کرد انشالله دیگم واریز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بانک انصار واریز کرد 2300
Iran (Islamic Republic of)
فروهر
۲۲:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
با سلام داداش من فروخت بانک ملی سه وهشتصد براش ریخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام اینا الکی میگن برادر فقط برو کارگذاری فارابی یاهمون سعدی ۱۰روزه بهت میده ۵ملیونو حداقل یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام من سهامم ارزشش نزدیک شونزده ملیون بودالان چن روزه شده پونزده وصد،هیچ پولیم برام نریخته بانک ملت یه تومن ازش کم کردن
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۶:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چطوری میشه فهمید که ارزش سهامت چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ارزش سهام عدالت دقیق مشخص نیست وقتی مشخص میشه که خرید وفروش تو بورس آزاد بشه و برنامه ای قیمت میکس شرکتهایی که بخشی از آنها به سهام تعلق گرفته مشخص کند چون الان شرکتها دربدری هستن وسهامشون قابل معامله هست و سهام عدالت میانگین قیمت لحظه ای سهام این شرکتها میباشد بهتر هست برنامه ای تعدادسهام سهامداران از میان این شرکتها در یک روز خاص مشخص و نمادشرکتها برای شخص تعلق گیرد که سهام هر شرکتی را خواست بخرد یا بفروشد الان بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
ربطی ب فروش سهام نداره. چون قیمت سهمها بالا پایین میاد بخاطر همینه. هم تو سایت کارگذاریها هم تو سایت خود سهام عدالت میتونید هرروز از قیمت وارزش سهامتون باخبر بشید
Iran (Islamic Republic of)
محمود رضا رامفر
۱۵:۴۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
باعرض سلام من بیستم خرداد بانک توسعه تعاون سی درصد سهام فروختم مردم باید آگاه باشند اپلیکشن کارگزاری نصب کنند هر روز مطلع می شوند تا الان سه میلیون واریزی داشتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
یه خبرررمهههههههم ،سلام تموم این حرفابه کنارکه سی درصدوبردن خوردن وندادن،ولی یه خبرمهههم اینه که دیروزاخبارشبکه یک اعلام کردارزش سهام پونصدودوازده تومنی شده بیست ملیون،وخودم امروزشبکه ی خبرشنیدم یکی ازعوامل سازمان سهام عدالت گفت ارزش سهام پونصدودوازده تومنی حدودهفده ملیونه یعنی اینههمه دروغ وتناقص؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
نصف پول مردم و برداشتن چیز کمی نیست و باید پس بدن و راستی خوشحالیم که بین مردم فرق گذاشتن و گفتن که سهام افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد همون یک میلیون تومنه حالا چرا و آیا خودشون خبر دارن یا نه پس نتیجه میگیریم که دیگه افراد مستمند و زیر پوشش این دو ارگان ثروتمند شدن و دیگه فقر و مستحق نیستن خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
قیمت سهام عدالت بسته به قیمت سهم هر یک از شرکتهای تعلق گرفته به سهام عدالت بصورت میانگین مشخص میشه و این اعدادلحظه ای تغییر میکنه دروغ نیست شاید زمانی بشه ۱۰۰ میلیون یا یک میلون ولی سهام خوبب هست ولی باید وضعیتش روشن بشه که راهکار خیلی ساده ای دارد اگر بخاهند فعلا بازه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
اینم از باشاه خبرنگاران جوان دیگه از شما انتظار نمیره با چند نفر مثل من که الان نزدیک دوماه است درخاست فروش به بانک ملت دادم و بعد از پنجاه روز ریالی ندان و گفتن برید مارکزاری درخاست بدید و رفتم کارگزاری هم درخاست فروش دادم بعد از ده روز هنوز هم یک ریال ندادن و شبا و موبایل هم فعال و ماله خودمه و مشملی نداره تلویزیونی و عملی نشون بدید داخل سایتشون هم میریم بعد ببینید چی جواب میدن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آقای فهیمی چرا برای بیماران اعصاب و روان که قادر نیستم شخصا برای سیمکارت اقدام بکنند اجبار میکنید که حتما باید بروند و سیمکارت بنام خودشان بخرند ما الآن ۲ماه است که ۳۰درصد فروختیم ولی هیچ خبری نیست به شعبه مراجعه کردم میگویند ما هیچ اطلاعی از فروش رفتن یا نرفتن سهام عدالت نداریم. آخه چرا شما ما را اذیت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آقای فهیمی چرا برای بیماران اعصاب و روان که قادر نیستم شخصا برای سیمکارت اقدام بکنند اجبار میکنید که حتما باید بروند و سیمکارت بنام خودشان بخرند ما الآن ۲ماه است که ۳۰درصد فروختیم ولی هیچ خبری نیست به شعبه مراجعه کردم میگویند ما هیچ اطلاعی از فروش رفتن یا نرفتن سهام عدالت نداریم. آخه چرا شما ما را اذیت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی گودرزی
۱۵:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ خرداد درخواست فروش به بانک کشاورزی دادم ولی دریغ از یک ریال واریزی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی گودرزی
۱۵:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ خرداد درخواست فروش به بانک کشاورزی دادم ولی دریغ از یک ریال واریزی
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
میدانی سکته قلبی چی هست? بزودی زیاد میشه.
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
#نمیتوانم_زندگی_کنم
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
نمیتوانی زندگی کنی?
میدانی سکته قلبی چی هست? بزودی زیاد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خیلی راحت میشه این مشکل و حل کرد فقط کافیه اون سی درصد سهامی رو که مجوز فروش دادن وارد پرتفوی خود اون شخص کنن تا اون شخص خودش خیلی راحت بفروشه اونوقت ببینید این بانکها چطور به تکاپو میفتن وقتی مثل خودرو مردم و مجبور به خرید داخلی میکنید خب معلومه که خودرو ساز هر غلطی که بخواد میکنه الانم دقیقاً بانکها هر غلطی که بخوان میکنن چرا چون مردم چاره دیگه ای ندارن تو این گرونی امید مردم همون سهام عدالتیه که دارن بفروشن بزنن به زخماشون ولی متاسفانه دولت فقط به فکر یه عده است که از این راه پولدار بشن
Iran (Islamic Republic of)
رسول فرجیان
۱۳:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام
کسانی که ثبت نام نکرده اند، تکلیف چیست
چرا سایت باز نمیشه تا جامانده ها هم ثبت نام کنند
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تکلیف هچی رسول فرجیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
اون موقع 49 میلیون نفر (اکه فرض کنیم همه بتونن کد بورسی بگیرن)هجوم میارن واسه فروش یه سهم وکمر سهم و بورس میشکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بزودی شاخص دو میلیونی رو رد میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
متاسفانه خیلیا نمیدونن سهام چیه سود سالانه چیه و خیلی چیزا رو نمیدونن و باعث میشه سهمای ارزشمند خودش رو بفروشن.
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا ناشناس خیلیا نمیدونن سهام چیه!!
میدانی سکته قلبی چی هست? بزودی زیاد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دوماهه 30 درصد را در موسسه ملل گذاشته ام هیچ خبری از پول نیست به موسسه ملل می روم می گوید سایت فروش خرابه برو شماره تلفن 1569 هم کار نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تا کامل آزاد نشده نفروشید وگرنه ضرر میکنید و مشکل پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
این سهمها با ارزشه نفروشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
من ی ماهه فروختم اما خبری نیست لطفا پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بانک ها هیچ کاری نمیکنند ، من اول برای بانک ملت زدم بعد دیدم خبری نشد ، کارگذاری سعدی را انتخاب کردم ،برام فروخت تا حالا دوبار برام پول واریز کردند
خواستم به دوستان راهنمایی کرده باشم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بانک ها هیچ کاری نمیکنند ، من اول برای بانک ملت زدم بعد دیدم خبری نشد ، کارگذاری سعدی را انتخاب کردم ،برام فروخت تا حالا دوبار برام پول واریز کردند
خواستم به دوستان راهنمایی کرده باشم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۰:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام چطور میشه کارگزاری رو تغییر داد من اول کارگزاری بانک صادرات رو برا فروش انتخاب کردم ولی الان مخوام سامانه سعدی انتخاب کنم نمیشه میگه قبلا کارگزاری انتخاب کردین
Norway
سعید
۱۳:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام بنده حسابم تو بانک انصاره ۶ بار رفتم واسه فروش سهامم هر بار که میرم میگن سایت قطعه وقتش تمام شده سهام نمی خریم الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
صبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
از طریق سایت بانک انصار فروختم پولم رو بعد یک ماه واریز کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا همینجوری کد بورسی ندین به همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بازار رو خراب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا همینجوری کد بورسی ندین به همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام پس کی میشه ویرایش انجام داد؟ شما که گفتین اعلام میکنین پی چی شد؟؟؟ ما به اشتباه انجام دادیم چیزی هم از بورس نمیدونیم کارمون چی میشه آخه؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چیزی از بورس نمیدونی?
میدانی سکته قلبی چی هست? بزودی زیاد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام پس کی میشه ویرایش انجام داد؟ شما که گفتین اعلام میکنین پی چی شد؟؟؟ ما به اشتباه انجام دادیم چیزی هم از بورس نمیدونیم کارمون چی میشه آخه؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟؟
۱۲
آخرین اخبار