مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۶ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۶ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف طلاجات سرقتی ۶۰۰ میلیونی در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزل یکی از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با همکاری صنف طلافروشان و هوشیاری یکی از طلافروشان، سارق که قصد فروش طلاجات سرقتی را داشت شناسایی و توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ رضوانی ارزش طلاجات سرقتی کشف شده را بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

توقیف ۲ موتور سیکلت قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

پلمپ ۱۲ واحد صنفی متخلف در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۲۱ واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در این طرح ۱۲ واحد پذیرایی وسفره خانه به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در سوادکوه دستگیر شد

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در بهشهر

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سردارمیرزایی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع تحت بررسی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.