مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۴ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۴ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۹ سارق در شهرستان فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۹ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۱۵ خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۱ فقره سرقت شامل سرقت از اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


بیشتر بخوانید


کشف ۶ کیلوگرم تریاک در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور مقابله با عاملان افیونی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی متهان را دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری، از کشف ۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل متهمان خبر داد و گفت: این عانلان سودجوی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با بیان اینکه سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری سارق منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های انجام شده سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، به ۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شهروندان خواست: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیتم‌های حفاظتی، هرگونه موارد انتظامی و وجود افراد غریبه و مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت اعلام کنند.

کشف ۱۱ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی پاسگاه دارابکلا به یک کارگاه تولیدی محصولات چوبی در این شهرستان مشکوک شدند

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی از محل مورد نظر بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۱۱ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این کارگاه خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متصدی این کارگاه نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.