مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ فقره سرقت در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و وی را در حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و پمپ آب و تجهیزات کشاورزی از مزارع و باغات در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای و معرفی وی به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، درصورت موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۲۳ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: این طرح با هدف افزایش، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

او با اشاره به کشف ۲ خودرو سرقتی در این طرح، افزود: کشف ۲۳ فقره انواع سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی، احشام، قطعات خودرو و سرقت منزل از دیگر دستاورد‌های این فرماندهی در این طرح بوده است.

سرهنگ سید محسن جعفری گفت: با بیان اینکه در این طرح ۴۹ خودرو و ۵۶ موتور سیکلت متخلف توقیف شد، گفت: در این طرح ۷ معتاد متجاهر و ۶ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در فریدونکنار

سرهنگ هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک خودروی وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲ تن چوب فاقد مجوز قطع و حمل کشف کردند.

سرهنگ هاشم پور از دستگیری ۲ سرشنین این خودرو خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده است، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز بخش انتظامی فرح آباد ساری اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ متهم به سرقت، ۷ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۶۸ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: در اجرای این طرح ۱ کیلوگرم مواد مخدر، ۱ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه دوچرخه، ۱۵ عدد ابزار و وسایل منازل مسکونی، ۳۰ قطعه تجهیزات داخلی خودرو سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی ساری در پایان از توقیف ۲۵ خودرو و ۲۶ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.