فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای موتور سیکلت با اعتراف به ۵ فقره سرقت در ساوجبلاغ خبر داد.

سارقان موتورسیکلت در ساوجبلاغ  نقره داغ شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت :در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع قضایی و انتظامی مبنی بر سرقت موتورسیکلتش در سطح شهرستان ساوجبلاغ، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود:کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان شدند و پس از یافتن مخفیگاه نامبردگان، در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ آن‌ها دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه از مخفیگاه سارقان نیز کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، در بازجویی‌های به عمل آمده، سارقان به ۵ فقره سرقت موتور سیکلت با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کردند.

او با بیان این که هر ۴ همدست متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: با تلاش ماموران هر ۵ موتورسیکلت مسروقه در شهرستان‌های همجوار ساوجبلاغ کشف شدند.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.