فرماندار ماهشهر گفت: یکی از مهمترین اقدامات ارزنده که شاهد آن خواهیم بود انعقاد تفاهم نامه بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.

بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهمترین اقدامات ارزنده و شاخصی که امسال شاهد آن خواهیم بود، انعقاد تفاهم نامه بین دستگاه‌های اجرایی و پتروشیمی در قالب کمیته توسعه متوازن در مدت ۳ سال آینده است و اقدام به اجرای پروژه‌های عظیم در حوزه‌های مختلف اشتغال و اقتصاد، محرومیت زدایی، ورزش، کشاورزی و خدمات زیربنایی خواهند نمود.

او بیان داشت: بودجه اختصاص یافته جهت اجرای آن‌ها از محل اعتبارات شورای راهبردیو مشارکت سایر بخش‌ها تخصیص یافته است و امیدواریم در هفته‌های آتی با حضور استاندار و مدیران ارشد استان این تفاهم نامه منعقد و عملیاتی گردد.

بیرانوند فزود: بر همین اساس با استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با محوریت رفع نیازمندی‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرستان، توسعه بیش از پیش و البته متوازن در سایر مناطق و بهره مندی از این پروژه‌ها میتوان به احداث مدارس و هنرستان‌های فنی حرفه ای، مجموعه‌های ورزشی، حوزچه پرورش آبزیان و توسعه کشاورزی و دیگر پروژه‌های بخش خدمات اشاره کرد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: ما در آموزه‌های دینی خود و در سایر جوامع مدنی یک اصل میبینیم بنام عدالت، و این مهم در سایر اعمال و رفتار ما باید دیده شود و نمی شود فقط با لفظ آن بازی کرده و در زمینه منافع خود از آن استفاده کنیم، که نمونه آن در نقد و بررسی عملکرد اشخاص بویژه در دوران تصدی مسئولیت ها، می بایست مشاهده نمائیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.