روابط عمومی پتروشیمی فجر گفت: گزارش  پژوهش‌های انجام شده در زمینه نیازسنجی و اثر بخشی تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه ارائه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صیفوری روابط عمومی پتروشیمی فجر گفت: گزارش  پژوهش‌های انجام شده در زمینه نیازسنجی و اثر بخشی تقویم فرهنگی  صنایع پتروشیمی ماهشهر ارائه شد که نتایج این ۲ گزارش برای بهبود بازخورد برنامه‌های فرهنگی منطقه در تقویم فرهنگی سال ۹۹ اعمال شده است.

او افزود: مجمع روابط عمومی‌های منطقه با حضور تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه، رضا مرویان حسینی مشاور مطالعات اجتماعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی  و برخی از نمایندگان حوزه منابع انسانی، فرهنگی و ورزشی شرکت‌های منطقه در شرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

صیفوری بیان داشت: در این نشست که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد گزارش عملکرد تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه در سال ۹۸ برای اعضای حاضر قرائت و تقویم فرهنگی پیشنهادی سال ۹۹ نیز بررسی شد.

روابط عمومی پتروشیمی فجر تصریح کرد: برنامه‌های اجرا شده در تقویم فرهنگی سال ۹۸ از سوی اعضای مجمع بررسی شده و نکات قوت و ضعف آن بیان شد؛ اعضا با توجه به برنامه متنوع دیده شده در تقویم که حاصل خرد جمعی و کارعلمی پژوهشی بوده با تقویم فرهنگی پیشنهادی سال ۹۹ برای ارائه  موافقت کرده آن را برای تصویب به شورای راهبردی مدیران عامل ارسال کردند.

تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی ماهشهر به منظور هماهنگی، همکاری و مدیریت جامع امور فرهنگی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه از سوی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشمی تهیه و در مجمع روابط عمومی‌ها بررسی و در نهایت با کمک مدیران عامل شرکت‌های منطقه تصویب و به صورت سالانه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار