پویش «طرح قربانگاه» همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز پویش «طرح قربانگاه» همزمان با سراسر کشور در استان گفت: مردم نیکوکار می‌توانند نذورات خود را در قالب پول نقد و یا دام از طریق کمیته امداد به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

او افزود: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از انتشار ویروس کرونا، ذبح دام قربانی علاوه بر نظارت و با هماهنگی دامپزشکی همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام و به دست نیازمندان رسانده می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با بیان اینکه امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان پذیر است اضافه کرد: این نهاد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان می‌کند.

او با اشاره به اینکه پارسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نذورات مردم نیکوکار استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسانده شد گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۴۸۲۹ صندوق امداد ولایت واریز کنند.

ملک پور با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت emdad.ir مراجعه کنند افزود: محل قربانی در هر شهر، در مجاورت محل برگزاری نماز عید قربان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار