نماینده ولی فقیه استان زنجان با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد عمومی است، گفت: تفکر و ترویج فرهنگ قرآنی از اصول مدیریتی مسئولان ناجا است.

خاتمی نماینده ولی فقیهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده ولی فقیه  استان زنجان در نشستی که با حضور ائمه جمعه استان زنجان و فرماندهان و مسئولان انتظامی استان زنجان برگزار شد، با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: امنیت امروز جامعه، مدیون حضور شما بوده و مایه افتخار است که در برقراری امنیت جامعه و مردم، سهم بزرگی دارید.

او خدمت رسانی شایسته به مردم را یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرده و افزود: زمانی که مردم لباس پلیس را می‌بینند احساس آرامش می‌کنند و سارقان با دیدن پلیس لرزه بر اندامشان می‌افتد.

خاتمی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از زمان تشکیل تا کنون به خوبی اقتدار خود را حفظ کرده است، گفت: برخورد قاطع پلیس با مجرمان و حفظ احترام شهروندان باعث شده که نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مقتدر شناخته شود.

او  با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه باید همگانی شود، توضیح داد: تمامی مردم باید در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند و ایجاد امنیت را وظیفه خود بدانند.

نماینده ولی فقیه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ارتباط ناجا با ائمه جمعه نقش اساسی در ارتقاء امنیت جامعه دارد، بیان داشت: ارتباط عاطفی فرماندهان با کارکنان از عوامل مهم تقویت روحیه کارکنان است.

او با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد عمومی است، گفت: تفکر و ترویج فرهنگ قرآنی از اصول مدیریتی مسئولان ناجا است.

خاتمی کارکنان نیروی انتظامی را نیرو‌هایی جدی، فعال، پیگیر و موفق در امورات خود بیان کرد و افزود: تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه باعث کاهش انواع جرایم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی شده است.

او با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش کلیدی بوده است، افزود: توسعه و پیشرفت امروز جامعه مرهون تلاش مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.

نماینده ولی فقیه استان زنجان با تاکید بر توسعه امنیت جامعه در ابعاد مختلف اظهار داشت: مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه، همکاری همه نهاد‌های اجتماعی، مشارکت مردم با پلیس و برخورداری از اعتماد مردم است.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار بیان داشت: خدمت به مردم و تلاش برای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش افتخاری برای کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان شهری ولایت‌مدار و دارای اعتقادات دینی و مذهبی است که امیدواریم با همدلی، فعالیت خوبی در این استان داشته باشیم بیان داشت: با همکاری و تعامل مسئولان آسیب‌های اجتماعی مدیریت و حل خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.