کارگاه‌های آموزش تئاتر قرآنی به همت دارالقرآن تفرش برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، برای اولین بار کارگاه‌های آموزش تئاتر قرآنی به همت دارالقرآن تفرش در رده سنی نوجوانان در شهرستان تفرش برگزار شد.

آموزش تئاتر قرآنی به نوجوانان تفرشی

مومنی مربی دارالقرآن شهرستان تفرش  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کارگاه آموزشی در مدت ۱۲ جلسه به مدت ۶ هفته برگزار می‌شود.

مومنی افزود: این کلاس با بیش از ۳۰ نفر از دانش آموزان به مدت ۶ هفته به منظور ایجاد خلاقیت و درک مفاهیم قرآنی در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: این کارگاه با عنوان آموزش نمایش قرآنی به زبان ساده با هدف ایجاد خلاقیت در هنرجویان و آشنایی ان‌ها با مفاهیم قرآنی برگزار شده و آموزش‌ها به صورت نمایش و خیلی ساده خواهد بود.

دارالقرآن‌ها با هدف ترویج توسعه آموزش‌های قرآنی و ارتقا سطح دانش و مهارت‌های دانش‌آموزان علاقمند را در رشته‌های مختلف قرآنی تاسیس شده اند و زیر نظارت معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پژوهش فعالیت می‌کنند و بصورت مردمی و غیر دولتی اداره می‌شوند.

آموزش‌های دارالقرآن‌ها صرفاً جهت تقویت یادگیری قرآن و تعلیمات مذهبی بوده و جنبه‌رسمی ندارد.

برنامه‌ها، مواد درسی، محتوای آموزشی و فرم گواهینامه‌های پایان دوره دارالقرآن‌ها به پیشنهاد معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوط به تصویب کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش خواهد رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.