رئیس آموزش و پروروش استثنایی کردستان از درخشش دانش آموزان با نیاز ویژه سنندجی در جشنواره "در خانه هنرمندانه بمانیم" خبرداد.

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: دربخش داستان نویسی جشنواره "در خانه هنرمندانه بمانیم "نوشته‌های دانش آموزان متوسطه پسرانه با نیاز‌های ویژه نوآوران سنندج به عنوان شایسته تقدیر انتخاب گردید.

رنجبر گفت: در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی، پرستاران، پزشکان خط مقدم مبارزه با کرونا پنج دانش آموز با نیاز ویژه این مرکز در این جشنواره شرکت کردند.

او اظهار داشت: در این جشنواره که به همت حوزه هنری استان کردستان و به صورت کشوری برگزار شد کژوان ساعدپناه، محمدعزتی، هوشمند زندی، ایلیا کریمی و پژمان احمدی دانش آموزان توانمند این مرکز در بخش داستان نویسی بر اساس آرای هیأت داوران به عنوان شایسته دست یافتند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود:موضوع نوشته‌ها قدردانی از خدمات مدافعان سلامت، پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها است که در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند.

او با قدردانی اززحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که بار سنگینی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: این زحمات بسیار با ارزش جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بیش از پیش بالا می‌برد و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار