مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت:مهلت ثبت نام در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کردستان تا نهم مرداد تعیین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت:ثبت نام ویژه شرکت در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کردستان با شعار «تعاون و جهش تولید» آغاز شد.

او افزود: مهلت ثبت نام دراین جشنواره و بارگزاری اطلاعات در سامانه جامع و هوشمند تعاونی‌ها، تا نهم مردادماه تعیین شده است.

صلواتی با اشاره به شرایط مورد نیاز تعاونگران برای حضور در این رویداد اقتصادی، اضافه کرد: سابقه سه سال فعالیت و در حال بهره برداری بودن تعاونی، مثبت بودن تراز مالی شرکت در ۳ سال گذشته شرط اولیه این ثبت نام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی از سوی شرکت تعاونی، عدم محکومیت قضایی تعاونی در سه سال گذشته است.

صلواتی افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام اعتبار سنجی و رتبه بندی بر مبنای اطلاعات مندرج در سامانه انجام و تعاونی‌هایی که دارای رتبه بالاتر باشند پس از بازدید میدانی، به عنوان تعاونی برتر انتخاب و شهریور ماه امسال همزمان با هفته تعاون، بصورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

هم اکنون یک هزار و ۸۳۹ تعاونی در کردستان فعال بوده که ۱۶ هزارو ۳۰۰ نفر در ان‌ها مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.