مدیر امور تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت:ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان از هفتم خرداد آغاز و لغایت 31 خرداد سال جاری ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابوبکر یاره با اشاره به اینکه دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان شهریور سال جاری برگزار می شود، گفت:این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم کردن زمینه توسعه و ارتقا تعاون در بخش های مختلف اقتصادی برگزار می شود.

وی افزود:معرفی تعاونی های توانمند و نمونه، جهت توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

یاره گفت:تعاونگران استان می توانند جهت شرکت در این جشنواره و ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
وی افزود:اعضای تعاونی ها و اتحادیه ها می توانند در گرایش های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار و سایر گرایش های مرتبط در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.