رئیس ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: دبیرخانه‌ی باشگاە‌های کتابخوانی مهاباد منتخب چهارمین دوره جشنوارە‌ی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جوانبخت رئیس ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اعلام اینکه مهابادی‌ها باری دیگر موفق به کسب افتخار در حوزه کتابخوانی شدند، گفت: این دبیرخانه طی چندین سال گذشته در راستای اهداف توسعه و ترویج کتابخوانی و کمک به ارتقاء سرانه مطالعه با برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در بین کودکان و نوجوانان توانسته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد چند دوره آموزشی برگزار کند.

 


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری دوره‌ها تقویت استدلال، مهارت، افزایش قدرت تحلیل و تفکر انتقادی کودکان و نوجوانان بوده است، اظهار کرد: ترویج کتاب و کتابخوانی در منطقه و صدور گواهی فعالیت کتابخوانی برای بیش از ۱۰۰ تسهیل گر، ثبت و فعالیت چندین باشگاه فعال کتابخوانی در مهاباد و روستا‌های منطقه‌ی مکریان به دبیری خانم گلابی‌آذر موفق به کسب این عنوان شده است.

گلابی‌آذر دبیر منتخب این جشنوارە نیز در این زمینه گفت: بار دیگر به همت فعالان فرهنگی و تعامل ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاە و نام مهاباد در حوزە فرهنگ توانسته تقدیر شایستەی سطح ملی شود.

جشنوارە‌ی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به علت شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.