بویری گفت: نماز جمعه مولود و یادگار امام خمینی (ره) است و همین امر اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ۵ مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی (ره) با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه این شهرستان هندیجان دیدار و گفتگو شد.

او با بیان اینکه نهاد نماز جمعه مولود و یادگار امام خمینی (ره) است و همین امر اهمیت آن را دوچندان می‌کند، افزود: بر خود لازم دانستم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه هندیجان و همکاری‌های همه جانبه او در سطح شهرستان تقدیر و تشکر نمایم.

بویری اظهار امیدواری کرد هم، چون گذشته با رهنمود‌ها و تدابیر دلسوزانه امام جمعه هندیجان موجب تسهیل و تسریع در حل مشکلات و امورات شهرستان باشم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان ضمن تقدیر از حضور فرماندار به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه محور مسائل دینی، مذهبی و سیاسی است.

او آگاهی بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاورد‌های نماز جمعه برشمرد و بیان داشت: نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثر گذار است و در حقیقت امروز هم این مساله در همه زمینه‌ها کاملا مشهود است، اگرچه همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ستاد نماز جمعه خوب و قابل قبول بوده و باید این تعامل به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های نماز جمعه افزایش یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان تصریح کرد: نماز جمعه پایگاه محکمی برای حراست از دستاورد‌های نظام و انقلاب محسوب می‌شود و همکاری و اهتمام فرماندار این شهرستان به موضوع نماز جمعه قابل قدردانی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.