سرگرد پاسدار زمانی گفت: نماز جمعه از نظر اجتماعی سیاسی یک کنگره عظیم بوده که بعد از کنگره حج بزرگترین اجتماع اسلامی است.

سرگرد پاسدار حسین زمانی فرمانده سپاه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نماز جمعه از نظر اجتماعی سیاسی یک کنگره عظیم هفتگی است که بعد از کنگره حج بزرگترین اجتماع اسلامی شمرده می شود و این فریضه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام و یکى از برکات انقلاب اسلامی است.

او بیان داشت: سفارش و تاکید خداوند در سوره مبارکه جمعه به حضور مومنان در این فریضه الهی  و همچنین بیان عظمت آن در بسیاری از روایات و احادیث، خود دلیلی است محکم بر اهمیت و نقش سازنده نماز جمعه است و احیای واقعی آن در ایران، یکی از دست آورد‌های عظیم انقلاب کبیر اسلامی ایران بود و ما آن را مانند بسیاری از برکات، مدیون حضرت امام (ره) هستیم.

سرگرد زمیانی ضمن گرامی داشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران به امامت مرحوم حضرت آیت الله طالقانی (ره)، از اهتمام ارزشمند و محوریت حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی امام جمعه اندیکا و هم چنین زحمات بی شائبه همه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان  تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه اندیکا تصریح کرد: برای تمامی این بزرگواران از درگاه حضرت باری تعالی عزت، سلامتی و توفیق و تاییدات الهی را مسالت دارم و امید است با اتکاء به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) موفق عمل نمائیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.