امام جمعه شادگان گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شادگان گفت: نشست هماهنگی بازگشایی نماز جمعه به منظور تعیین تکلیف برگزاری این آیین سیاسی عبادی در این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در این جلسه مصوب شد پس از گذشت بیش از ۳ ماه از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و مصلاها، امروز ۶ تیرماه نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردد.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی با بیان اینکه بر پایی نمازجمعه در شادگان بر اساس تشخیص و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت می‌گیرد اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با رعایت دقیق توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی این آئین عبادی سیاسی را طی هفته‌های آینده نیز برگزار کنیم.

از اواخر بهمن ماه پارسال، ویروس کرونا در ایران و استان خوزستان شیوع پیدا کرد و به منظور جلوگیری از شیوع بیش از پیش این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن، مساجد، نماز جمعه، امامزاده ها، زیارتگاه ها، مراسم احیای شب‌های قدر و جلسات قرآن در بیشتر مناطق استان تعطیل شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.