پیام امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به دنبال درگذشت پدر شهیدان ولیزادگان ارجمندی

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، با صدور پیام مشترکی، درگذشت مرحوم حاج علی اکبر ولیزادگان ارجمندی، پدر شهیدان حسن و حسین ولیزادگان ارجمندی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقیبه این شرح است:


انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حاج علی اکبر ولیزادگان ارجمندی، پدر والامقام شهیدان حسن و حسین ولیزادگان ارجمندی موجب تألم و تأثر خاطر شد.

پدر فداکاری که پاره‌های تن خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب، فدا کرد و سرانجام، پس از سال‌ها صبر و استقامت، ندای "ارجعی الی ربک" معبودش را به گوش جان شنید و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

اینجانبان درگذشت این پدر بزرگوار را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

گفتنی است شهید حسن ولیزادگان ارجمندی در ۲۰ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ و شهید حسین ولیزادگان ارجمندی در ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار