فرمانده سپاه عاشورا در طی سفر خود به هریس و در ادامه دیدارهایش از خانواده شهدا با خانواده شهیدان سیف اله وخیراله خوش اقبال درشهر خواجه هریس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در طی سفر خود به هریس و در ادامه دیدارهایش از خانواده شهدا، با خانواده شهیدان سیف اله وخیراله خوش اقبال درشهر خواجه هریس دیدار کرد.

سردار خرم در این دیدار با قدردانی از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران گفت: امروز سرافرازی وسربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهیدان است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهیدان خوش اقبال اگرچه سن کم در حدود ۱۹ و ۲۰ سال داشتند، اما روح والای داشتند واین نشان از شخصیت معنوی این دوشهید بود.

او افزود: تربیت خانوادگی و روحیه شهادت طلبی این دوشهید نشان از خانواده معنوی ایشان دارد و وظیفه همه ماست که درخدمت همه خانواده‌های شهدا و پدران ومادران شهدا باشیم چراکه ازآن‌ها روحیه می‌گیریم، دعا کنند که ماهم شهید شویم.

سردارخرم در این دیدار با تقدیم تمثال سردار شهید مهدی باکری به پدرشهیدان خوش اقبال از وی عیادت و از تلاش‌ها و فداکاری خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

سیف اله خوش قبال فرزند فرج متولد ۱۳۴۲ در سن ۲۰ سالگی در سال ۱۳۶۲ در کردستان وخیراله خوش اقبال متولد ۱۳۴۵ در سن ۲۰ سالگی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ درشلمچه به فیض شهادت رسیده اند. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.