مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قرمز شدن میزان مصرف برق در این استان خبر داد.

الله داد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با بیان اینکه میزان مصرف برق در این استان قرمز شده است گفت: مصرف برق در استان مرکزی با توجه به افزایش دما و رطوبت و بالا رفتن میزان استفاده از وسائل سرمایشی رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

الله داد با اشاره به ادامه روند افزایشی دما از مردم خواست با مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف شرکت توزیع نیروی برق را یاری کنند و در غیر این صورت باید منتظر خاموشی باشند.

او از مردم خواست با روشن نکردن روشنایی ها در طول روز و استفاده نکردن بی‌رویه از سیستم های سرمایشی و استفاده از دور کند کولر های آبی و تنظیم دمای کولرهای گازی روی درجه ۲۴ این شرکت را در تامین برق یاری کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه استانداری مجوز قطع برق مشترکین پر مصرف را داده اند و امیدواریم این اتفاق نیفتد . بیان کرد: بیش از ۸۵ درصد مشترکان برق در استان مرکزی الگوی مصرف را رعایت می کنند و حدود ۱۵ درصد مشترکین بیش از الگوی مصرف می‌کنند که در قبض برق این افزایش نرخ اعمال خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.