وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی معترضان به نتانیاهو را تهدید کرد که تظاهرات‌هایی که علیه نخست وزیر برگزار می‌شود، به خونریزی ختم خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری تایمز اسرائیل، «امیر اوهانا» وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در سخنانی هشدار داد که اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمالا به خونریزی منجر خواهد شد.

«امیر اوهانا» عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و وزیر امنیت عمومی این رژیم یک روز پس از آنکه هزاران نفر در تظاهراتی در سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کردند، در گفتگو با «رادیو تلویزیون کان» این سخنان را بیان کرد.

او گفت: یک احساس و نیز احتمال زیادی وجود دارد که این مسأله به خونریزی ختم شود. من واقعا نگران هستم.

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی بار‌ها در روز‌های اخیر مدعی شده معترضان بخشی از روند تحریک علیه نتانیاهو هستند که به وقایعی بدتر از آنچه به ترور اسحاق رابین، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۹۵ منجر شد، خواهد انجامید.

طبق اعلام رسانه ها، در یکی از همین درگیری‌ها میان معترضان، یک مرد از ناحیه گردن هدف ضربه با سلاح سرد قرار گرفت.

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی همچنین با این ادعا که خشونت را محکوم می‌کند، گفت: مسدود کردن جاده‌ها که مُد شده است نیز بخشی از خشونت علیه عموم قلمداد می‌شود.

او همچنین گفت تظاهرات‌هایی که شبانه در قدس اشغالی در هفته گذشته برگزار شد، بخاطر شیوع کرونا ویروس، خطرناک هستند. او اعلام کرد که دیگر شیوه‌های تجمع عمومی نیز به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع شده است.

طبق اعلام پایگاه خبری تایمز اسرائیل، در بزرگترین راهپیمایی که در قدس اشغالی برگزار شد، در حالی که معترضان با نیرو‌های پلیس درگیر شده بودند، شماری از افراد بازداشت شدند. همچنین سه نفر دیگر در حادثه‌ای جدا بخاطر حمله به معترضان در پایتخت رژیم صهیونیستی و دیگر مناطق بازداشت شدند.

گفتنی است شب گذشته نیز رسانه‌های خبری اعلام کردند هزاران نفر در اعتراض به فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در محل اقامت وی تجمع کرده اند.

بر این اساس، معترضان به فساد نتانیاهو برای پنجمین هفته متوالی مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی تظاهرات کردند. آن‌ها در این تظاهرات خواستار استعفای وی به دلیل فساد مالی و ناتوانی در اداره این رژیم به ویژه در مواجهه با ویروس کرونا، شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار