سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل از آغاز طرح جهادی نصب بیش از ۱۰ هزار کنتور برق در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهرداد سلیمی، سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی‌های منسجم و با تلاش کارکنان صنعت برق در استان اردبیل، به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و متقاضیان انشعاب برق، طرح جهادی نصب کنتور از ابتدای امسال اجرایی شده است.

او تصریح کرد: با بررسی انشعابات نصب نشده از سال گذشته، در راستای ارتقای میزان رضایت مندی مشترکان، نصب به موقع انشعابات جزو اولویت کاری این معاونت قرار گرفته است.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: با تلاش و سخت کوشی همکاران و تهیه و تامین تجهیزات و لوازم از جمله کنتور و کابل و همچنین با برگزاری جلسات و پیگیری‌های مستمر، انشعابات فروخته شده سنوات قبلی تاکنون شناسایی شده و در نظر است تا پایان شهریور ماه امسال، هیچ گونه انشعاب نصب نشده‌ای در سطح استان اردبیل وجود نداشته باشد.

سلیمی بیان کرد: متوسط زمان نصب انشعاب بر اساس شاخص‌های اعلام شده توسط شرکت توانیر ۳ روز تعیین شده است که پیش بینی می‌شود این زمان را امسال به حداقل زمان ممکن برسانیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.