تفاهم‌نامه تخصیص زمین تامین مسکن ایثارگران مشهد، بین راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قدرت اله ابک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت  : حسب تاکیدات استاندار محترم و در اجرای فصل دوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران،  خراسان رضوی به عنوان استان پیشرو این تفاهم نامه را عملیاتی کرده است.
 
او افزود:  به منظور ،موضوع تغییر کاربری ۴/۴ هکتار از اراضی تقی‌آباد واقع در انتهای الهیه در دستور کار کمیسیون ماده ۵ استان قرار گرفت و در ادامه با همگرایی که بین دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری مشهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل راه و شهرسازی استان بوجود آمد، این تفاهم‌نامه منعقد شد.
 

بیشتر بخوانید:
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: با معرفی حدود هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط به همت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موضوع این تفاهم‌نامه در استان و مشهد که مورد پیگیری خانواده محترم شهدا و ایثارگران است محقق خواهد شد.
 
ابک بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در یک ماه آینده واگذاری زمین  به همت اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد و با توجه به قوانین موجود پروانه ساخت درزمان کوتاه، به همت  شهرداری مشهد به صورت رایگان صادر و عملیات اجرایی آغاز خواهد گردید.
 
انتهای پیام// ف.غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.