مدیر آموزش و پرورش بهبهان بر لزوم اجرای برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه در ۷ کارگروه پروژه مهر در این شهرستان تاکید کرد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه مهر و تمرکز بر امر بازگشایی مدارس به نحو شایسته و مطلوب آن بسیار حائز اهمیت است و اجرای برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه در ۷ کارگروه این پروژه را لازم می دانیم.

او در ادامه با اشاره به اضافه شدن ۲ کارگروه جدید به کارگروه‌های پروژه مهر، افزود: فعالیت‌های پروژه مهر ۹۹ سال تحصیلی در قالب ۷ کارگروه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، نظارت و ارزیابی، تایید صلاحیت، سلامت و امور بهداشتی، تولید محتوا و سواد رسانه‌های و کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت‌های خود را با برنامه ریزی‌های منسجم و منظم آغاز کرده است.

عبدی پور با بیان ابن مطلب که پروژه مهر با همبستگی و وحدت همگانی به طور جامع محقق می‌شود، تصریح کرد: کارگروه‌های ستاد منطقه ای، بصورت تخصصی ودقیق مسائل مربوط به حوزه فعالیتی خود را رصد کرده و با برقراری ارتباط با متناظر استانی، هماهنگی و تعامل لازم با اعضا کارگروه و مدیران مدارس و استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها زمینه آغاز سال تحصیلی جدید را متناسب با شرایط کشور برای دانش آموزان فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به اینکه تاثیر و اجرایی بودن پروژه مهر در امر ساماندهی امورات مدارس اهمیت بسزایی دارد، گفت: برنامه ریزی کلیه فعالیت‌های کارگروه‌های ستاد منطقه‌ای همراه با بکارگیری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، مبتکرانه و توام با نوآوری می‌تواند پروژه مهر ۹۹ را شادتر و کارآمدترکند.

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان کارگروه‌های ستاد منطقه‌ای با نظارت کامل بر روند فعالیت‌های پروژه مهر، از مدارس بازدید نموده و در هر نشست گزارشی از اقدامات کار گروه خود ارائه دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار