معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان میزبان مرحله نهایی سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه این استان میزبان مسابقات ملی قرآن دانش‌آموزان کشور شد،گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری این مسابقات به شکل مجازی انجام می‌شود.

او افزود: در مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ۹۵۴ اثر از دانش‌آموزان شرکت کننده دریافت و پایش شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: فرآیند دریافت و پایش در قالب ۱۰ کمیته جداگانه از ۲۰ تیر ماه در شبکه شاد آغاز شد و تا ۳۰ تیر ماه ۹۵۴ اثر در قالب رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، احکام و انشای نماز در دو بخش دختران و پسران مورد پایش اولیه قرار گرفت.

اشرفی بیان کرد: این آثار پس از بررسی اولیه به گروه‌های تخصصی ارسال شده تا فرآیند داوری آثار توسط داوران آغاز شود.

او تصریح کرد: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی ۱۰ مرداد ماه پس از برگزاری مراسم پایانی از طریق کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد به آدرس @parvareshi ۱ اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات از ۱۳ تا ۱۶ مرداد ماه به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط تصویری زنده با برگزیدگان به میزبانی آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار