رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از امروز ۱۸ تیر در سراسر استان آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه مسابقات در ۷ منطقه به صورت مجازی و در ۲ منطقه به صورت حضوری اجرا می‌شود، افزود: در دو منطقه مشهد و طرقبه شاندیز مسابقات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود و در روش مجازی، شرکت کنندگان با حضور در اداره اوقاف محل سکونت خود به صورت ویدئو کنفرانسی در مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی ادامه داد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران، روز‌های ۱۸ تا ۲۲ تیر و مسابقات برادران در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ۲۲ تا ۲۴ تیر برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: ۵ داور در بخش برادران و ۱۰ داور در بخش خواهران در قالب دو تیم، داوری این دوره از مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

او تصریح کرد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، رشته دعا خوانی، اذان (ویژه برداران)، هم خوانی و هم سرایی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید
  • آغاز رقابت چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضوی

    رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود، تاکید کرد: رشته دعاخوانی، هم خوانی و هم سرایی همزمان با مرحله استانی به صورت ضبط شده اجرا می‌شود و مسابقات رشته تفسیر نیز به صورت استانی در تمامی شهرستان‌ها در ۲۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

    انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.