مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به صورت ویدئو کنفرانس در استان  برگزار شد.

او افزود: از مجموع ۳۶ سهمیه حق رای در استان، ۳۵ نفر از مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فعال اهواز برای رأی گیری در این انتخابات حضور یافتند و از بین ۶۶ داوطلب هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ۱۵ نفر را به عنوان عضو اصلی و ۳ نفر را به عنوان عضو هیئت بازرسی در کنار اعضای علی البدل انتخاب کردند.

جوروند بیان داشت: پس از انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت که هر ۳ سال یکبار برگزار می‌شود، تصمیم بر برگزاری انتخابات در سطح استان‌ها از سوی هیئت مدیره جدید صورت می‌گیرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: این انتخابات با نظارت ستاد مرکزی متشکل از مهدی محمدی، دبیر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی، سیدعلی سرابی و مرتضی طلایی، رؤسای هیئت مدیره دو اتحادیه، حسن محمدی و رحیم قربانی، مدیران عامل دو اتحادیه کشوری و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.