فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با همکاری فنی و حرفه‌ای سربازان صاحب مهارت می‌شوند و تربیت سرباز ماهر مایه پیشرفت در حوزه اقتصادی کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، با اشاره به نبود تناسب بین بازار کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مختص قشر خاصی نیست و باید جوانان و سربازان در یگان‌های نظامی به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند.

او ادامه داد: مهارت و فن است که باعث ورود جوانان به بازار کار می‌شود و باید این روند در کشور توسعه یابد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سرباز ماهر را مایه پیشرفت در حوزه اقتصادی کشور دانست و گفت: با همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای هر سرباز در زمان خدمت خود یک مهارت را فرا می‌گیرد زمینه را برای اشتغال او پس از خدمت سربازی مهیا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز گفت: دوران سربازی فرصت خوبی است تا سربازان از اوقات فراغت خود برای یادگیری مهارت استفاده کنند تا بتوانند پس از دوران سربازی  صاحب شغل شوند و به خیل بیکاران اضافه نشوند.

عبدالمجید دراهکی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و باهماهنگی با قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح دراستان بوشهر تا پایان سال بیش از ۱۰ کارگاه مهارت‌آموزی دیگر در مجموعه سپاه استان راه‌اندازی خواهدشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.