ثبت نام اولین دوره مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در استان بوشهر آغاز شده است و تا ششم مرداد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: برای توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی بین کودکان و نوجوانان مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی ایران اسکرچ با هدف ایجاد ظرفیت‌های برنامه نویسی، تولید محتوا، انیمیشن سازی و بازی سازی در بین کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در کشور در استان بوشهر به مناسبت هفته مهارت برگزار می‌شود.

عبدالمجید دراهکی افزود: برگزاری این مسابقات همراه با آموزش رایگان و فشرده برای افرادی است که آشنایی با این برنامه ندارند.

او ادامه داد: کودکان و نوجوانان رده‌های سنی ۸ تا ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و ظرفیت ثبت نام در استان ۲۰۰ نفر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر عنوان کرد: این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان باید برای ثبت نام به پایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای استان به نشانی b-tvto.ir مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


دراهکی ادامه داد: شرکت کنندگان با حضور در دوره آموزشی که قبل از مسابقات برگزار می‌شود با نحوه شرکت و ارسال طرح  آشنا خواهند شد.

او افزود: ثبت نام در مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که از ۲۹ تیر آغاز شده است، تا ۶ مرداد ادامه دارد و پس از تکمیل شدن مراحل ثبت نام دوره آموزشی شرکت کنندگان شروع خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری آکادمی ایران اسکرچ بوشهر برگزار می‌شود، بیان کرد:  به ۲۰ نفر از برترین‌های این دوره جوایزی اهداء خواهد شد و این افراد برای شرکت در مسابقات کشوری که بهمن برگزار می‌شود، در چند مرحله اردوی آماده سازی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.