فرماندار نهبندان از آمادگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اداری نهبندان برای ایجاد اشتغال در طرح‌های صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: تمامی دستگاه‌های اداری این شهرستان برای ایجاد اشتغال در طرح‌های صنایع دستی آمادگی دارند تا با کمک و همراهی در سال جهش تولید شاهد رونق هر چه بیشتر تولید باشیم.

او افزود: در این شهرستان دو طرح روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول با همکاری صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

بیکی بیان کرد: از ابتدای تیرماه امسال،  طرح روستای بدون بیکار در روستای چاهداشتی و طرح هر روستا یک محصول در روستای دهک اجرایی شده است.


بیشتر بخونید


فرماندار نهبندان اظهار کرد: به همت اداره کار جلسات توجیهی و آموزشی در محل این روستا‌ ها و با حضور مردم، دهیار و شورا‌ها برگزار و رسته‌های کاری تدوین شده است.

او عنوان کرد: برای اجرای طرح‌های صنایع دستی در روستا‌های نهبندان باید تناسب بین تعداد شغل‌های ایجاده شده و جمعیت مورد توجه قرار گیرد.

بیکی ادامه داد: همچنین شناسنامه روستا‌های مورد هدف تشکیل شود تا در خصوص رسته‌های شغلی تصمیم گیری مطلوب شود.

فرماندار نهبندان اظهار کرد: دو طرح معدنی در این شهرستان برای ایجاد اشتغال در حال پیگیری است که برای اجرای این دو طرح معدنی ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

او تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مردم در بازدید‌های انجام شده از روستاها، ایجاد شغل است و بنابراین روستائیان باید از فرصت ایجاد شده توسط میراث فرهنگی و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای توسعه محصولات منطقه و ایجاد اشتغال استفاده کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.