در مراسمی مرحله نخست ساختمان پارک علم و فناوری همدان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری همدان با حضور معاون رییس جمهوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسین مرادی، رییس پارک علم و فناوری همدان گفت: ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان ۶ هزار متر مربع اندازه دارد و عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است.

مرادی افزود: این ساختمان شامل بخش‌های اداری، ستادی، نمایشگاه دائمی، موتورخانه و ۴۳ فضای استیجاری به منظور استقرار مجموعه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد می‌شود.

او بیان کرد: کل مجموعه ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان ۶۹ واحد دارد که شامل ۱۹ واحد ستادی، هفت واحد خدماتی، ۴۳ واحد استیجاری و مابقی فضا برای ایجاد کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها می‌شود.

مرادی اظهار داشت: نمایشگاه دائمی دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان با مساحتی افزون بر ۴۵۰ متر مربع در مرحله یک ساختمان اصلی قرار دارد.

رییس پارک علم و فناوری همدان گفت: عملیات ساخت این طرح در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و در سال ۱۳۹۶ تخصیص اعتبار صددرصدی صورت گرفت که این امر سرعت خوبی به طرح بخشید.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.